Verwijderd
Merk ik ook, k*tzooi ???
Ze zijn ECHT verwijderd. (menselijke fout
)
Je kan nu wel weer andere topics maken, dus de hardeschijf is niet vol.
TOCH GELIJK: MENSELIJKE FOUT
is FOUT wel het goede woord.
Ze zijn ECHT verwijderd. (menselijke fout
Je kan nu wel weer andere topics maken, dus de hardeschijf is niet vol.
TOCH GELIJK: MENSELIJKE FOUT
is FOUT wel het goede woord.
Verwijderd
HE HE eindelijk mijn link binnen.
http://www.CashActive.com/go/?refid=ABR-587
Hopelijk klopt dit, want ik had timeout na timeout.
Volgende via mij dus.
http://www.CashActive.com/go/?refid=ABR-587
Hopelijk klopt dit, want ik had timeout na timeout.
Volgende via mij dus.
ik heb iig een 4tal topics van jou gesloten, linkpagina... niet echt gezond wat jij doet. ten eerste is het het verkeerde forum, ten tweede is het wel heel erg spam-achtig en dubbelposterig.
Verwijderd
Ik ben het met linkpagina eens.
Waarom zou je een thread verwijderen als er binnenn 3 seconden 5 mensen op reageren.
Linkpagina, misschien komt dat omdat je 3 (of 4) thread gelijktijdig begon over verschillende PFS bedrijven. Maarja, wat meot je anders? 4 bedrijven in 1 thread kwakken? Dan wordt het een zooitje.
Waarom zou je een thread verwijderen als er binnenn 3 seconden 5 mensen op reageren.
Linkpagina, misschien komt dat omdat je 3 (of 4) thread gelijktijdig begon over verschillende PFS bedrijven. Maarja, wat meot je anders? 4 bedrijven in 1 thread kwakken? Dan wordt het een zooitje.
Verwijderd
Ik begrijp ook niet waarom het de ene keer wel, en de andere keer niet wordt toegestaan. Ik bedoel....jij bent niet de eerste die een thread over PFS begint.
Verwijderd
Het is misschien wel wat spam-achtig, maar zolang er in de topic door de gebruikers niet op wordt geantendeerd dat dit niet mag en iedereen zich gewoon keurig aanmeldt, vind ik dat hier niks mis mee is.
Sorry hoor,
maar ik vond het wel een beetje overdreven en een wat smerige manier om deze forum op deze manier te be-eindigen. (De HTML bestanden gewoon verwijderen
)
Als nu eerst een moderater in het forum een bericht met zijn stelling plaatst en met enige tussentijd dan het forum sluit.
Sorry hoor,
maar ik vond het wel een beetje overdreven en een wat smerige manier om deze forum op deze manier te be-eindigen. (De HTML bestanden gewoon verwijderen
Als nu eerst een moderater in het forum een bericht met zijn stelling plaatst en met enige tussentijd dan het forum sluit.
edit:
zij=zijn
zij=zijn
Verwijderd
Ik ben het volledig eens met steffab, henny en linkspagina... Ik d8 dat kettingen wel redelijk normaal waren hier... of niet soms?
die 4 topics waar ik het over heb, waren in het onzin forum... dan heb ik naar mijn idee toch echt wel gelijk als ik zeg dat ze in het verkeerde forum gepleurd zijn.. en ik vind het persoonlijk behoorlijk zinloos om 4 verschillende topics te maken, terwijl je het ook gewoon met 4 aparte regels met overal een spatie ertussen ofzo, in 1 topic kwijt kunt.
En in verband met het verkeerde forum is het dus wel spam.
ff ge-edit om het volgende te zeggen:
het is niet mijn forum.. ik ben admin, net als een aantal andere personen.. wij houden alles in de gaten, niet 1 forum specifiek.
En in verband met het verkeerde forum is het dus wel spam.
ff ge-edit om het volgende te zeggen:
het is niet mijn forum.. ik ben admin, net als een aantal andere personen.. wij houden alles in de gaten, niet 1 forum specifiek.
Verwijderd
Crosposten in het onzinforum (heb ik niet gezien) is inderdaad wat overdreven.
Maar om 4 verschillende geldbanners in 1
topic te kwakken is pure onzin. Je krijgt dan gegarandeerd ruzie met de andere forummers die er een mooie ketting van willen maken, zodat iedereen referrals krijgt. Die kettingen gaan dan absoluut de mist in omdat het onoverzichtelijk is wie zich nou precies via welke ref-id voor welk programma aangemeld heeft.
Maar om 4 verschillende geldbanners in 1
topic te kwakken is pure onzin. Je krijgt dan gegarandeerd ruzie met de andere forummers die er een mooie ketting van willen maken, zodat iedereen referrals krijgt. Die kettingen gaan dan absoluut de mist in omdat het onoverzichtelijk is wie zich nou precies via welke ref-id voor welk programma aangemeld heeft.
Verwijderd
Vier verschillende topics met het zelfde doel, achter elkaar aanmaken, door dezelfde persoon is misschien ook wat overdreven, en valt waarschijnlijk wel onder spammen, maar dat niet terzake. Maar om de topics direct te verwijderen en enige tijd later te plaatsen in het "ONZIN FORUM" vind ik niet reeël. Want deze topics behoren echt toe aan deze forum, ter enige vergelijken met het onzin forum.
quote_AcidBurn:
het is niet mijn forum.. ik ben admin, net als een aantal andere personen.. wij houden alles in de gaten, niet 1 forum specifiek
Hierbij moet één topic geen probleem zijn, ook al bevindt zich er spam relativerend materiaal, al moet er wel grenzen zijn, die ieder al heeft meegekregen in de opvoeding. Zolang ieder zich soepel opsteld, hierbij heeft de admin wel gelijk.
quote_AcidBurn:
het is niet mijn forum.. ik ben admin, net als een aantal andere personen.. wij houden alles in de gaten, niet 1 forum specifiek
Hierbij moet één topic geen probleem zijn, ook al bevindt zich er spam relativerend materiaal, al moet er wel grenzen zijn, die ieder al heeft meegekregen in de opvoeding. Zolang ieder zich soepel opsteld, hierbij heeft de admin wel gelijk.
Verwijderd
Ik vind dat hij op z'n minst even had kunnen melden dat hij het spam vond, en niet zomaar de boel verwijderen. De threads staan dan wel in het onzin forum, maar dat kan ik niet ruiken, dus dat had hij ook een kunnen melden. Niet dat het nut heeft, want ook daar zijn ze dicht gespijkerd.
hm.. ik zou niet weten of die topics gemoved waren... ik zag ze in het onzinforum staan, en heb ze daar met de bekende redenen (die ik ook heb aangegeven in de gesloten topics) gesloten. als ze idd eerst hier stonden, snap ik niet wie ze daarheen gezet heeft.... want in het onzin forum horen dergelijke topics gewoon niet.
Je kan ze anders nog een keer op het bannerstaren forum posten als je dat nog niet hebt gedaan.
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
Pagina: 1