Toon posts:

Idee voor casemod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet of deze al is langsgeweest maar ik heb geen zin hem zelf te maken misschien leuk idee voor iemand. Maak alle knopjes (inc. cd-rom speler/brander) op een paneeltje bovenop de kast, best melig voor bigtowers die naast je bureau staan, alle knopjes voor fans, cd-rom, brander, power, ed. bovenop, moet uitvoerbaar zijn..
Maar ja ik heb geen zin om te maken is niet echt zinvol als je een miditower OP tafel hebt staan he :)

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Die knopjes van de cd-rom-speler zou je ook softwarematig kunnen regelen via een seriele poort ofzo.

They made me do it.

Verwijderd

lijkt me niet echt een nuttige mod. Misschien wat voor in een koffermod oid maar een bigtower... Nâh

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36
Op maandag 11 februari 2002 12:54 schreef Tom S. het volgende:
Die knopjes van de cd-rom-speler zou je ook softwarematig kunnen regelen via een seriele poort ofzo.
Ook als je in je BIOS zit en er moet een CD in? :)

• Gardocki
  • Niet online
Op maandag 11 februari 2002 12:55 schreef Phreak het volgende:

[..]

Ook als je in je BIOS zit en er moet een CD in? :)
Uhm nee, maar meestal hoeft de cd-rom niet open als je in de BIOS zit :)

They made me do it.

Verwijderd

Met het 'gewone' eject knopje die standaard op mijn cdrom zit kan ik hem altijd (als er stroom opzit) opendoen, ook als ik in de bios zit en ook als er geen cd inzit dus waarom aanpassen?

• Gardocki
  • Niet online
Op maandag 11 februari 2002 13:03 schreef glo0mdud3 het volgende:
Met het 'gewone' eject knopje die standaard op mijn cdrom zit kan ik hem altijd opendoen, ook als ik in de bios zit en ook als er geen cd inzit dus waarom aanpassen?
Overclocking & Case Modding

;)

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
moet het nuttig zijn :?
't is gewoon stoer als je vrienden er zijn en je zegt doe enes ene CD erin en ze drukken op knopje maar er gebeurd niks en dan druk jij op knopje bovenop 8P
edit:
Als je vrienden hebt, misschien heb ik daarom ook geen zijn om hem te maken :+

Verwijderd

Loooooos
Pagina: 1