Heb gisteren nadat er een glas jus over mijn toetsenbord is geval mijn toetsenbord even gewassen. Na goed droog maken heb ik hem weer aangesloten en de PC opgestart. Wat blijkt nu... De num scroll en caps lock ledjes werken normaal maar alle toetsen geageren niet. Wie weet wat er loos is...
Goed droog maken betekend wel,alles loshalen wat er los te halen valt, en minstens 48 uur boven de verwarming....
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Er kan natuurlijk nog wat vocht in hebben gezeten, dat kortsluitingkje maakt.
Probeer ehm nog eens ruim een dag te laten drogen?
Boven verwarming oid.
ZOals ik eruit opmaak, heb je hem gewoon afgedroogd? Dan blijft er altijd wel wat achter.
Als hij dan nog niet werkt, dan zul je een nieuwe moeten kopen/andere gebruiken
Probeer ehm nog eens ruim een dag te laten drogen?
Boven verwarming oid.
ZOals ik eruit opmaak, heb je hem gewoon afgedroogd? Dan blijft er altijd wel wat achter.
Als hij dan nog niet werkt, dan zul je een nieuwe moeten kopen/andere gebruiken
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Nu heb ik hem eerder aangesloten. Kan dit nare gevolgen hebben. (of te wel, doet ie het nu nog, na een tijdje???)
Moeilijk doen over een toetsenbord.... gewoon laten drogen. Als ie dan kapot is koop je toch een nieuwe (wat kost zoiets nou...) of je pakt een nieuwe uit de kast (bijna iedere tweaker heeft wel 4 ramplanken of meer in z'n kast liggen, ik iig wel)
gewoon met afwasmiddel?
Of in de vaatwasmachine?
Nieuw speeltje voor in bad.
Wanbeleid is ook beleid.
Ik sloop hem altijd helemaal uit elkaar en was de toetsen in een kussensloop (zo heet dat toch?) en de rest met de hand. Echt ideaal.
Alleen die toetsen terugduwen is altijd een probleem ook al kan ik blindtypen. Ik zou uit mijn hoofd niet weten hoe ze erin moeten. Vreemd eigenlijk.
De Qwerty ken ik wel
Alleen die toetsen terugduwen is altijd een probleem ook al kan ik blindtypen. Ik zou uit mijn hoofd niet weten hoe ze erin moeten. Vreemd eigenlijk.
De Qwerty ken ik wel
jah dat is stom ,i k heb nu toevallig na paintjob van keyboard het numeriek dorelkaar liggen, sterretje en slash omgedraaid, ik zal ze zo ff goed doen, ook verwissel je makkelijk pr.screen , scroll lock en pause/break
Weadies dat kan wel voor extra problemen zorgen, als je bijvoorbeeld vaatwaszout
gebruikt en je maakt het niet goed schoon en het droogt op kan het de stroom geleiden. Dat kan ook probleempjes geven
http://hawvie.deviantart.com/
InderdaadOp maandag 11 februari 2002 13:23 schreef TomcatX het volgende:
Ik sloop hem altijd helemaal uit elkaar en was de toetsen in een kussensloop (zo heet dat toch?) en de rest met de hand. Echt ideaal.
De Qwerty ken ik wel
Maar asdf jkl; ken je vast ook
Topicstarter: Koop een nieuwe
Pagina: 1