Toon posts:

Is er een pcmcia Adsl modem verkrijgbaar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de usb modem van alcatel maar ik vind dat ding zo onhandig..

weet iemand of er een pcmcia adsl modem verkrijgbaar is en hoeveel ie kost?

Verwijderd

nee dat bestaat niet :)

Wat je wel kunt doen is een ethernet adsl modem kopen en een pcmcia ethernet module.

Verwijderd

Of een usb modem, meeste notebooks hebben dat ook wel tegenwoordig ;)

/Zo, goed wakker Flip ;( , Sorry, niets gezegd. Oplossing hierboven is beter, maar dan lijk me USB toch makkelijker ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 februari 2002 12:29 schreef Flipke het volgende:
Of een usb modem, meeste notebooks hebben dat ook wel tegenwoordig ;)
Hehe volgens mij had ik dat al vermeld =]

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 februari 2002 12:28 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
nee dat bestaat niet :)

shit.. waarom bestaat dat niet?

Wat je wel kunt doen is een ethernet adsl modem kopen en een pcmcia ethernet module.

Dit dacht ik al maarjah.. ik ben stom geweest.. nu zit ik met die lelijke usb vis achtig ding.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Je zou eventueel kunnen kijken naar een wireless oplossing, zoals KPN die aanbiedt (setje van Nokia als ik me niet vergis). Dat is natuurlijk ook erg handig :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 12:54 schreef intoxicated het volgende:
Je zou eventueel kunnen kijken naar een wireless oplossing, zoals KPN die aanbiedt (setje van Nokia als ik me niet vergis). Dat is natuurlijk ook erg handig :)
dat is superduur

wat wij hebben (en binnenkort gebruiken voor adsl) is een draadloze router. kostte destijds 700 piek. daar komt wel de prijs bij voor 2 draadloze netwerkkaarten voor 2 "gewone" pc's en 1 pcmcia voor de laptop

Verwijderd

Topicstarter
ja.. draadlooz is toff maar dat wil ik niet hebben thuis. want dan krijg je weer dat je teveel wilt..

lekker in de zomer in de achtertuin, internetten.. chatten.. dat schiet dus niet op.. heb wel een betere tijds besteding.. =]

ik heb mijn verbinding echt alleen om te downen/uppen..

gaat trouwens wel goed op een laptop... =]

maarjah.. bedankt voor de info mensen..
Pagina: 1