Winamp geen netwerksupport?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Dat wilde ik wel eens testen, wat ik deed was dit, de nieuwe CD van Andrea Bocelli staat op mijn computer gehost, ik wilde de nummers in Winamp gooien, en vervolgens de playlist opslaan op een netwerkcomputer en dan vanaf daar, mijn files luisteren.

Maar hij skipped alle nummers, wat dus wil zeggen dat 'ie ze niet vindt.

Kortom: Winamp support geen netwerk?!

Voor de duidelijkheid, die CD is van/voor m'n moeder ;)

/edit
Versie 2.74

Kan 3.0 het wel, denk je?!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

2.7 of 3?
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ok volgensmij trek jij iets te snel conclusies dat winamp geen netwerksupport heeft. Ik luister namelijk dagelijks naar de radio via internet.

Ik denk dat het zo zit, jij zet die .cda bestanden van de cd in je playlist....maar die bestanden zijn volgensmij gewoon shortcuts naar een track op de cddrive. Dus bijvoorbeeld E:\track1 (zegmaarwat). Als je dan op die andere computer dus die shortcut in je playlist hebt gaat hij gewoon lokaal zoeken naar een cd, die er dus niet is.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Heb ik ook last van, beste oplossing zover is ook je playlists op de "server" op te slaanin bijv aparte map "Playlists". Je kunt dan een shortcut naar die map trekken op bijv. je desktop van je client zodat je er wel snel bijkunt......

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
Op maandag 11 februari 2002 11:39 schreef supershoe het volgende:
Ok volgensmij trek jij iets te snel conclusies dat winamp geen netwerksupport heeft. Ik luister namelijk dagelijks naar de radio via internet.

Ik denk dat het zo zit, jij zet die .cda bestanden van de cd in je playlist....maar die bestanden zijn volgensmij gewoon shortcuts naar een track op de cddrive. Dus bijvoorbeeld E:\track1 (zegmaarwat). Als je dan op die andere computer dus die shortcut in je playlist hebt gaat hij gewoon lokaal zoeken naar een cd, die er dus niet is.
Nopez, het gaat gewoon om MP3tjes, vergeten te vermelden :)
Op maandag 11 februari 2002 11:39 schreef BN het volgende:
Heb ik ook last van, beste oplossing zover is ook je playlists op de "server" op te slaanin bijv aparte map "Playlists". Je kunt dan een shortcut naar die map trekken op bijv. je desktop van je client zodat je er wel snel bijkunt......
Hrmz, slim idee :) Ga meteen proberen, zal dalijk editen. Dank jullie wel!

/edit
Is nog niet gelukt, maar dat komt omdat m'n server (nog) niet gedeeld is, althans nog geen mappen geshared, wel internet :+

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Op maandag 11 februari 2002 11:39 schreef BN het volgende:
mijn MP3z speelt ik ook allemaal via netwerk af
op servertje staan de MP3tjes, playlists enz op workstation

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

playlists zijn gewoon tekst bestanden waar de paden enzo in staan... dus als jij een playlist maakt, en die vanaf een andere pc benaderd, dan gaat dat niet goed, want dan klopppen de paden niet... In de playlist moeten de netwerkpaden staan, niet de lokale paden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Op maandag 11 februari 2002 12:59 schreef DizzyWeb het volgende:
playlists zijn gewoon tekst bestanden waar de paden enzo in staan... dus als jij een playlist maakt, en die vanaf een andere pc benaderd, dan gaat dat niet goed, want dan klopppen de paden niet... In de playlist moeten de netwerkpaden staan, niet de lokale paden.
bij mij ziet het er zo uit:
code:
1
2
MP3\Five for Fighting\Five For Fighting - Superman.mp3
MP3\Michelle Branch\Michelle Branch - Everywhere.mp3

Playlist staat in e:\cdtjes\ en mp3'z staan in e:\cdtjes\mp3\
voor deze PC, ook op andere PC is het gewoon af te spelen
winamp doet dit automatisch zo

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Pagina: 1