Ik heb momenteel enkel de bar van PaidForSurf die ik boven andere viewbars kan plaatsen, maar welke andere bars kan je ook op elkaar plaatsen om zo dubbel te verdienen op dezelfde plaats op mijn scherm?
Verwijderd
Er valt tegenwoordig NIETS meer te verdienen aan die GpTS shit!
Elk programma is de tarieven aan het verlagen,zodat het echt niet meer de moeite waard is.
Kijk maar naar die klootzakken van alladvantage.heb je eindelijk je 100 gulden bij mekaar betichten ze je ook nog van cheaten!
Gauw dumpen die hap!
12 uur maximaal!
12 gulden per maand!
Na 1 jaar heb je 100 gulden verdient!!!!
Elk programma is de tarieven aan het verlagen,zodat het echt niet meer de moeite waard is.
Kijk maar naar die klootzakken van alladvantage.heb je eindelijk je 100 gulden bij mekaar betichten ze je ook nog van cheaten!
Gauw dumpen die hap!
12 uur maximaal!
12 gulden per maand!
Na 1 jaar heb je 100 gulden verdient!!!!
Verwijderd
Ik start eerst CashFiesta
Daar laat ik vervolgens Bearcat, Adframe en Webbullion 'opvallen': deze gaan dan achter CashFiesta draaien.
Webbullion moet je wel af&toe aanklikken, dus daar laat ik het onderste stukje v/d bar onder CashFiesta-bar uitsteken.
DesktopDollars kun je vanalles bovenop zetten, maar die kan niet op dezelfde plaats als CashFiesta.
Daar laat ik vervolgens Bearcat, Adframe en Webbullion 'opvallen': deze gaan dan achter CashFiesta draaien.
Webbullion moet je wel af&toe aanklikken, dus daar laat ik het onderste stukje v/d bar onder CashFiesta-bar uitsteken.
DesktopDollars kun je vanalles bovenop zetten, maar die kan niet op dezelfde plaats als CashFiesta.
Mrs.Blaileen, dat vind ik ook. Maar naar het schijnt is de zomerperiode een erg slecht seizoen voor adverteerders, hopelijk komt daar binnen een paar maand verandering in en dan zijn er de adverteerders. Bij mij lopen de referrals ook wel overal goed en aan hen verdien ik dan ook nog wat, dus ik geef het zeker niet op
Ja het wordt vast weer beter als de feestdagen weer komen.
Ik draai meestal DD als "ondergrondje" BearCat schuif ik een beetje het beeld uit, paidforsurf past mooi op DD, Adframe in principe ook, maar die doet het de laatste tijd niet zo best, surfingprizes is zo klein dat ie er nog wel bij kan en uniquesurf kan er ook nog overheen alleen die doet het de laatste tijd ook niet zo goed.
Ik draai meestal DD als "ondergrondje" BearCat schuif ik een beetje het beeld uit, paidforsurf past mooi op DD, Adframe in principe ook, maar die doet het de laatste tijd niet zo best, surfingprizes is zo klein dat ie er nog wel bij kan en uniquesurf kan er ook nog overheen alleen die doet het de laatste tijd ook niet zo goed.
Förbjuden väg är ofta hårt sliten