Toon posts:

Betaald krijgen voor bannerviews & Clicks ?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een site met redelijk wat bezoekers en clicks op banners, daarom denk ik erover om een extern bureau in te schakelen voor het plaatsen van banners.

Gemmideld zo'n 3000 banner views per dag + zo'n 5 clicks per dag.

Mijn vraag: kan ik hier wat geld mee verdienen? en bij wie moet ik zijn? ik weet dat t.net een tijdje webads.nl heeft gebruikt maar dat schijnt ook een van de weinigen te zijn die betalen in nederland.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 11:28
Je kan gewoon zo'n pay-per-click bannertje nemen..

Verwijderd

Topicstarter
??? wat bedoel je?

Ik heb liever betaald per views dan per click..
Eigelijk is het aantal clicks te laag, ik moet dus een betaald voor views hebben..

En dan een Nederlands bedrijf anders kost het inwisselen bij de bank teveel geld.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 19:08
Tweakers gebruikt nog steeds Webads :)

3000 views per dag is geen vetpot, en ik denk niet dat je veel inkomsten gaat genereren, vooral nu de advertentiemarkt op z'n gat ligt.

Het beste kun je zelf bedrijven aanspreken die wel interesse hebben om te adverteren bij je doelgroep, en zo'n bedrijf een vast bedrag per maand laten betalen.

Verwijderd

Veel zal het niet verdienen met 3000 bezoekers per dag denk ik. tenzij je een verzekering site en of proef abbo site heb.. dan maak je nog kans om iets te verdienen.

veel van die online add's bedrijven die betalen per lead en anders moet je best wel neppe banners plaatsen die alleen voor verzekeringen zijn...

je kan bij resultonline terecht maar echt rijk zal je er niet van worden tevens zal je wel een beetje moeten presteren willen ze je aannemen.

Anders even kijken op kliks.nl die lijken iedere gek in hun netwerk optenemen.... maar goede banners hebben ze ook niet en betalen ja heel weinig.

tweakers.net heeft meer vieuws en de juiste doelgroep daar betalen bedrijven liever voor omdat ze dan weten wat ze aan je hebben.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 19:08
Nog een tip: als je toch een extern bureau inschakelt, ga dan niet naar die bedrijfjes waarbij je met een geocities account nog bijkomt (cj.com, linkshare.com etc.). Zoek een echte bannerboer, Burst!Media (http://www.burstmedia.com) kan ik aanraden.
Pagina: 1