Ie 5.5 nare bug ?

Pagina: 1
Acties:

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

Topicstarter
Ik heb nou een tijdje IE 5.5 draaien (naast opera)

Maar ik heb dus al mijn favorieten in menu's bij links, vind ik makkelijk dan hoef ik niet helemaal naar favorites toe enzo...

anyway, ik heb dus bijna altijd een stuk of 3 IE schermpjes open omdat ik meestal een paar dingen tegelijk doe. Als ik nu een link aanklik in links in het tweede IE schermpje gaat ie hem openen in het eerst schermpje :(

Dat klopt dus echt niet ??? zwaar irritant want zo kan ik echt niet lekker surfen.

Ik hoop dat ik duidelijk gemaakt heb wat het probleem is en weet iemand of er iets aan te doen valt of hoort dit zo in IE ?

(evt misschien beter geplaatst in het softwareforum maar goed.. :) )

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Tis wel geen antwoord op je vraag, maar als ik meerdere Frontpage2000 vensters open, en ik wil in het 2e venster het kleurmenu oproepen, dan springt hij naar mijn 1e venster om het kleurmenu te openen. Same problem :)

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

Topicstarter
hmm...een programmeur bij M$ dacht zeker grappig te zijn met deze sluipend irritante bug. Want hij lijkt dan wel niet zo erg maar na een paar weken werken word ie echt zeer irritant :( :(

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS