Toon posts:

van video naar CD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey daar..
Ik wil een film vanaf video op CD branden. maar op een of andere manier krijg ik het not voor elkaar..
Op de VCR zitten voorop 2 uitgangen, de audio en de video, en PC heeft een Nvidia Geforce 2 Ti-kaartje..
zou toch moeten lukken denk ik.. :?

Gewoon de bijgeleverde kabel vanaf de VCR's video-out naar de PC's TV in.. werkt niet echt..

enige tips?

Thanx

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Bij een TV heb je vaak aan de voorkant ook van de rode en gele gaten maar dat zijn INGANGEN, voor een videocam bijvoorbeeld. Ik vermoed dat dat bij jou ook het geval is. Gebruik dan je scart-uitgang met een scart verloopplugje om beeld naar je videokaart over te zetten.

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 10:14 schreef Trackz het volgende:
[..]
en PC heeft een Nvidia Geforce 2 Ti-kaartje..
zou toch moeten lukken denk ik.. :?
[..]
heeft die videokaart ook een TV-in ?? oftewel een PCTV-functie? :?

volgens mij heeft ie alleen een TV-OUT hoor :?

kan het ook mishebben

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-03 16:19

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Weet je zeker dat het een TV-in is op je GeForce????
TV-Out is vrij normaal op die kaarten, In wat minder.

edit:

Shit te laat :)

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:20

Sick Nick

Drop the top!

Had je maar een kaart met tv-in moeten nemen (net als ik :P) >:) :+

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Op maandag 11 februari 2002 10:33 schreef 5chaap2k het volgende:

[..]

heeft die videokaart ook een TV-in ?? oftewel een PCTV-functie? :?

volgens mij heeft ie alleen een TV-OUT hoor :?

kan het ook mishebben
Zou helemaal een bak zijn, signaal willen transporteren van een video in naar een tv-out ;)

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-03 14:07

MaxxMark

HT is Tof!

Dan is nog de vraag of je geforce kaart wel een TV-In heeft... De meeste hebben alleen een TV-Out...

Weet niet hoe dat met de nieuwe kaartjes psies zit want die hebben ook nog wel es ViVo (Video In Video Out)

Maar als je de aansluitingen goed hebt, op je VCR kabeltjes in de TV OUT (al dan niet dmv een scart verloop stukkie (met schakelaar voor switch tussen in en out ) ) verbonden met de PC dmv ene videokaart met ene TV IN, dan moet je met de bijgeleverde software voor je TV IN kunnen zien wat er op binnen komt ( bij de asus Deluxe kaarten word daarvoor Asus LIVE meegeleverd, bij de gf kaarten met vivo weet ik dat niet )

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Verwijderd

Ik heb hier een Gainward Geforce2 TI/500 XP met tv-in en out. Daarbij werd Ulead videoStudio 5.0 bijgeleverd. Dit was het enige pakket waarmee ik tot nu toe met de Nvidia WDM drivers kon capturen. Maar standaard staat de WDM driver bij mij op TV-Tuner :(. die moet ik altijd naar TV-in Composite of TV-in-svhs zetten en dan moet ie nog in PAL worden ingesteld.

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 10:43 schreef reg10 het volgende:
Ik heb hier een Gainward Geforce2 TI/500 XP met tv-in en out. Daarbij werd Ulead videoStudio 5.0 bijgeleverd. Dit was het enige pakket waarmee ik tot nu toe met de Nvidia WDM drivers kon capturen. Maar standaard staat de WDM driver bij mij op TV-Tuner :(. die moet ik altijd naar TV-in Composite of TV-in-svhs zetten en dan moet ie nog in PAL worden ingesteld.
hier was toch een FAQ over :?

Verwijderd

tada!
[topic=312254/1/30]

de GROTE faq :)
Pagina: 1