[Q3A] Cannot find master server?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022
Ik heb dus onlangs (weekje geleden) mijn PC terug geinstalleerd. Nu staat er Q3A op. Voor iemand het vraagt, perfect gekocht met echte CDkey enzo ;)

Als ik naar Multiplayer ga, en zet servers op "Internet", dan zegt hij dat hij geen response van master server krijgt :'(

Ik zit achter een NAT, maar, dat kan het niet zijn, heeft vroeger altijd zonder port forwarding OID ook gewerkt...

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

Gewoon een paar keer op refresh drukken. Heb ik ook last van. Opeens doet ie het dan.

Enne zet "show full games" en "show empty games" aan en weer uit enzo. Gewoon kloten en hij vindt ze.

Vaag.... maar zo werkt het bij mij wel.

Als je dan de game heb gejoined zet em dan in je favorites want die vindt hij wel altijd :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-01 20:15
Volgens mij ligt dat ding er ook af en toe uit. Je zou ook programmas als Gamespy en All Seeing Eye kunnen proberen om servers te vinden. Die hebben hier geen last van.

• lvh
Werkt niet ;(

Zal die allseeingeye eens proberen :)

• lvh
Eye doet het! TY allemaal

Slotje AUB :)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

Op maandag 11 februari 2002 10:44 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Eye doet het! TY allemaal

Slotje AUB :)
Wat was het nou?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Demon: zie 3 post naar boven >:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.