Ik woon in Spijkenisse en daar hebben we nog geen kabel.Nou zag ik laatst iemand van UPC in mijn omgeving die daar aan het werk was.Ik dacht nou moet ik het toch is vragen wanneer er hier geinternet kan worden via de kabel.En hij vertelde mij we hopen het in december draaiende te hebben.Zo ik dacht dat is kaasie.Maar nou zie ik ook allerlei providers die ADSL gaan aanbieden. bijv.zonnet,worldonline,kpn, er zullen er vast nog wel meer zijn.
Wat kan ik nou het beste doen Kabel abonnement nemen of ADSL of beide als dat mogelijk zou zijn.Je ziet wel dat ik er niet veel sjoege van heb.Ik ben wel een keer naar zo'n Demonstratie dag geweest toen was het nog Eneco kabel aanbieder,mijn bek viel open van verbazing toen ik zag hoe dat ging met kabel (breedtband)vooral als je maar een gewone modem gewend bent.
Wat kan ik nou het beste doen Kabel abonnement nemen of ADSL of beide als dat mogelijk zou zijn.Je ziet wel dat ik er niet veel sjoege van heb.Ik ben wel een keer naar zo'n Demonstratie dag geweest toen was het nog Eneco kabel aanbieder,mijn bek viel open van verbazing toen ik zag hoe dat ging met kabel (breedtband)vooral als je maar een gewone modem gewend bent.