Ik heb bij twee games (Alice en Midtown Madness 2) een vaag probleem. Als ik deze spellen wil starten duurt het waanzig lang (lijkt een beetje op 'not responding'). Vervolgens krijg ik een box met daarin de mededeling dat de mijn CD-Rom speler niet ready is of dat het deurtje open staat
Dichter kan het deurtje echt niet en de cd is zo klaar als wat.. Ik kan de box cancelen, retryen op continuen. Met de laatste gaat het spel uiteindelijk wel gestart worden.
Een ander spel (Rally Championship 2000) wil soms helemaal niet starten. De games draaien allen vanaf de originele cds
Is dit een soort van vage beveiliging die mij cdrom in de war brengt, (Is van een jaartje geleden ofzo)
HELP want ik ben het wachten zat... DMA staat aan en hangt aan losse ide channel
Een ander spel (Rally Championship 2000) wil soms helemaal niet starten. De games draaien allen vanaf de originele cds
Is dit een soort van vage beveiliging die mij cdrom in de war brengt, (Is van een jaartje geleden ofzo)
HELP want ik ben het wachten zat... DMA staat aan en hangt aan losse ide channel