Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Druk je op escape redirect je browser alsnog.
* Dennis kan zich niet voorstellen dat Topix met headers in php werkt...
Was een meta-refresh tagOp maandag 11 februari 2002 08:38 schreef ddc het volgende:
Gewoon javascript uitzetten
[ Voor 98% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:30 ]
Lees het mededelingenforumOp maandag 11 februari 2002 15:14 schreef DataBeest het volgende:
Kan iemand eens uitleggen wat er aan de hand is en waar het in vredesnaam over gaat?
Mja.. daar staat dus niets boeiends meerOp maandag 11 februari 2002 15:25 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Lees het mededelingenforum![]()
Over een nieuw topic waar het onderwerp over een bepaald tijdsbestek verwisselt. Er konden door de bezoekers een aantal suggesties worden aangedragen omtrent het eerste onderwerp. Dat topic staat dus momenteel in het crewforum, waar er een beslissing wordt genomen over het eerste onderwerp.Op maandag 11 februari 2002 15:14 schreef DataBeest het volgende:
Kan iemand eens uitleggen wat er aan de hand is en waar het in vredesnaam over gaat?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
ojaOp maandag 11 februari 2002 15:42 schreef BrZ het volgende:
[..]
Mja.. daar staat dus niets boeiends meer
50 d8 ik. iig SG access voor zover ik weetOp dinsdag 12 februari 2002 14:07 schreef Konijn het volgende:
Hoeveel tech post moet je eigenlijk hebben voor het thema forum?
Probeer het, en wie weet ben jij de trotse bezitter van het eerste slotje.Op dinsdag 12 februari 2002 14:15 schreef McGrath het volgende:
ehm, mag je daar ook vragen stellen over werken en wonen in het buitenland??
Verwijderd
moet jij zeggen met je irritante gedrag waar je al over aangesproken bentOp dinsdag 12 februari 2002 14:16 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Probeer het, en wie weet ben jij de trotse bezitter van het eerste slotje.
ook dit is weer zo'n lekker nutteloze post!
Jij hebt dus geen humorOp dinsdag 12 februari 2002 14:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet jij zeggen met je irritante gedrag waar je al over aangesproken bent
ook dit is weer zo'n lekker nutteloze post!
Verwijderd
niet de zijnes iigOp dinsdag 12 februari 2002 14:29 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen humor
Ik denk zelf dat dat meer SG isOp dinsdag 12 februari 2002 14:15 schreef McGrath het volgende:
ehm, mag je daar ook vragen stellen over werken en wonen in het buitenland??
En daar staat ie denk ik al: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/409309Op dinsdag 12 februari 2002 14:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat dat meer SG is
Verwijderd
Nope, dat gaat over werken op een cruise schipOp dinsdag 12 februari 2002 14:35 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
En daar staat ie denk ik al: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/409309
ik wil graag info over werken in het buitenland en daar dus ook wonen
Wat gebeurt er nou met de thema-posts als het thema is afgelopen?
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Maar normaal worden ze dus naar een forum gemoved waar ze in passen. Heeft het met nieuws/sport/tv/muziek te maken, dan naar NSTM, anders naar SG ofzo.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Is vast al over nagedacht, maar ik toch mijn idee posten:Op woensdag 13 februari 2002 22:24 schreef SWINX het volgende:
Vraagje: kon het zo 1-2-3 niet vinden.
Wat gebeurt er nou met de thema-posts als het thema is afgelopen?
Een archiefforum, met read-only access voor de users.