Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Net nog even gecheckt... geen problemen.
En ik zit nog wel op Superweb (zegt ook wel wat, lijkt me...
)
Komt heel zelden voor dat de site niet goed te bereiken is (eens in de 2 maanden ofzo).
In juli & augustus echter geen problemen gehad.
En ik zit nog wel op Superweb (zegt ook wel wat, lijkt me...
Komt heel zelden voor dat de site niet goed te bereiken is (eens in de 2 maanden ofzo).
In juli & augustus echter geen problemen gehad.
Verwijderd
e-mail checken via outlook betekent onherroepelijk opnieuw inbellen.
Bij superweb kan dat even duren.
Bij superweb kan dat even duren.
Verwijderd
Droopy: nu je 't zegt, Hotmail via Outlook werkt niet echt geweldig.
Daarom mail ik tegenwoordig altijd vanuit Internet Explorer (web-based, zeg maar).
Ik was hierdoor zelfs bijna vergeten dat Hotmail via Outlook kon!
Daarom mail ik tegenwoordig altijd vanuit Internet Explorer (web-based, zeg maar).
Ik was hierdoor zelfs bijna vergeten dat Hotmail via Outlook kon!
Verwijderd
Hmmz, FrankGuthrie, ik heb er ook last van ja! Kan steeds de server niet vinden en als ie het al doet dan moet je best lang wachten tot de reclame onder in beeld geladen is....
BALEN.....
edit:
Met Chello dus...
BALEN.....
edit:
Met Chello dus...
Verwijderd
Eehmmm,
tja, het is misschien wel toevallig maar ik kan Hotmail ook niet bereiken vanaf mijn eigen PC, echter NADAT ik de update naar IE 5.5 NL had gedaan.
Ik krijg ook elke keer te zien dat de pagina niet kan worden gevonden. Voor deze update naar IE 5.5 geen problemen gehad.
En het meest vreemde is dat ik vanaf mijn server en elke andere PC in het netwerk welke niet zijn voorzien van deze IE 5.5 update wel Hotmail kan bereiken !
tja, het is misschien wel toevallig maar ik kan Hotmail ook niet bereiken vanaf mijn eigen PC, echter NADAT ik de update naar IE 5.5 NL had gedaan.
Ik krijg ook elke keer te zien dat de pagina niet kan worden gevonden. Voor deze update naar IE 5.5 geen problemen gehad.
En het meest vreemde is dat ik vanaf mijn server en elke andere PC in het netwerk welke niet zijn voorzien van deze IE 5.5 update wel Hotmail kan bereiken !
Verwijderd
Hotmail: Geen klachten
Outlook Express: Heleboel klachten
Outlook Express: Heleboel klachten
offtopic:
Superweb voor 18.00: Geen klachten
Superweb na 18.00: Inbellen is Mission Imposible
Superweb voor 18.00: Geen klachten
Superweb na 18.00: Inbellen is Mission Imposible
Verwijderd
X2,
Gebruik je een analoge lijn, of heb je ISDN? Met ISDN lukt inbellen nl meestal wel, ook na 18:00
Re-dialen gaat btw wel sneller met ISDN, scheelt ook een stuk.
Gebruik je een analoge lijn, of heb je ISDN? Met ISDN lukt inbellen nl meestal wel, ook na 18:00
Re-dialen gaat btw wel sneller met ISDN, scheelt ook een stuk.
Verwijderd
Tja het scheelt er wel eens aan. Het komt af en toe voor, dat hotmail er even uitligt , maar over het algemeen heb ik er geen enkel probleem mee.
Ik gebruik hotmail in Outlook, en normaal gesproken werkt het prima. Ben er zeer tevreden over. Mijn email van sonera ligt er veel vaker uit. (ik gebruik outlook5 en IE5)
Ik gebruik hotmail in Outlook, en normaal gesproken werkt het prima. Ben er zeer tevreden over. Mijn email van sonera ligt er veel vaker uit. (ik gebruik outlook5 en IE5)
Pagina: 1