Pay peanuts get monkeys !
heeft computrain geen deeltijd opleiding tot mscd??
Als je goed bent kun je het zelfstandig doen. De boeken zijn gewoon te koop en op de examens kan iedereen zich inschrijven. Onder prof. begeleiding leert natuurlijk wel makkelijker.
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Je kunt beter die 'Mastering'-series van Microsoft nemen. Daarmee kun je in je eigen tempo je voorbereiden op het examen. Als je die CD hebt doorgewerkt, is het examen heel goed te doen.
MSX 2 rulez more
waar moet het bedrijf zitten? kan je wel een adres geven maar als het aan de andere kant van nederland is is het ook wel wat lastig:)
I used up all my sick days, so I'm calling in dead
Er zijn ook meerdere maatschappijen die deze cursus in een cbl (computer based training) aanbieden..
Hierbij krijg je de theorie gewoon op je compu
en dus in je eigen tijd
Hierbij krijg je de theorie gewoon op je compu
en dus in je eigen tijd
Ik ben verstopt zoek een ander :P
Ontvang ik dan gewoon het MCSD certificaat ? Hoe weet ik welke boeken ik moet kopen, en waar kan ik deze aanschaffen. Alvast bedankt voor de hulp, ik wil dit heel graag gaan doen.Op maandag 11 februari 2002 10:57 schreef RobzQ het volgende:
Als je goed bent kun je het zelfstandig doen. De boeken zijn gewoon te koop en op de examens kan iedereen zich inschrijven. Onder prof. begeleiding leert natuurlijk wel makkelijker.
Kan je hier iets meer over vertellen ?Je kunt beter die 'Mastering'-series van Microsoft nemen. Daarmee kun je in je eigen tempo je voorbereiden op het examen. Als je die CD hebt doorgewerkt, is het examen heel goed te doen.
Pay peanuts get monkeys !
Op de MCSD site bij microsoft kun je wel terugvinden welke trainingen en boeken je kunt/moet aanschaffen : http://www.microsoft.com/traincert/mcp/mcsd/Op maandag 11 februari 2002 11:12 schreef Dutch_guy het volgende:
[..]
Ontvang ik dan gewoon het MCSD certificaat ? Hoe weet ik welke boeken ik moet kopen, en waar kan ik deze aanschaffen. Alvast bedankt voor de hulp, ik wil dit heel graag gaan doen.
[..]
Kan je hier iets meer over vertellen ?
Bovendien is daar ook online cursus materiaal te vinden.
En ja, als je de examens haalt krijg je je MCSD certificaat(Moet je zelf regelen via de microsoft mcp site) Je kunt op een paar plaatsen in Nederland examens doen voor MS en daar kun je je 'gewoon inschrijven als deelnemer (hoeft dus niet vanuit een trainingsinstituut)
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Probeer eens bij. www.globalknowledge.net (nieuwegein)
Pagina: 1