Toon posts:

Iexplore (reageert niet) probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn internet explorer 6.0 wil maar niet op starten als ik het blauwe E-tje aanklik. Er gebeurt dan helemaal niets.
als ik deze computer opstart en type daar een internet adres in dan gaat thie wel naar die pagina toe.

Maar pop-up's en hyperlinks in een nieuw venster starten niet. Als ik dan ctrl alt del doe dan staat er heel vaak Iexplore (reageert niet)

weet iemand hoe dit komt en hoe het te verhelpen is. in 5.5 had ik hetzelfde probleem

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:43

Jaymz

Keep on moving !

Dit is een probleem met Software :)

IT->SA dus :7

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:43

Jaymz

Keep on moving !

Heb je onlangs iets geinstalleerd oid ?

'T lijkt erop dat de 'shortcut' niet helemaal lekker is. Alleen is de 'E' op je desktop volgens mij niet 'zomaar een shortcut'.

Welk OS, is overigens nog wel een 'redelijk interresante' vraag :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak gebruik van win98.
Het schijnt iets te kunnen zijn dat internet explorer een keer niet via microsoft.com te zijn gedownload en daarom steeds download.
maarre 6.0 heb ik wel netjes gedownload via microsoft.com

Verwijderd

wat voor verbinding heb je ?? als je verbinding niet goed is kan dit probleem ook een 'timeout'-probleem zijn ...
... oftewel . . je browser 'hangt' niet, maar staat de hele tijd te wachten

Verwijderd

Topicstarter
adsl 512/1024

Verwijderd

Wie heeft alles legaal ?
ik

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik weet dat dit topic erg oud is, maar dit is precies mijn probleem.
Ik gebruik WindowsXP.

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
*kick*

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

De tips in de SA FAQ hielpen niet, neem ik aan?

Geef ook je hijack log even.

edit:
SonyEricsson schreef op 06 februari 2004 @ 15:34:
Ik heb een dual mon.
ik keer had ik dus IE gemaximaliseerd op de 2de monitor.

na het opstarten was ik dat dus blijkbaar vergeten. (omdat ik toen maar 1 lcd scherm aanhad)
IE openede wel..maar op het scherm van de 2de monitor (tewijl die uit stond ja :p )
duurde me 8 uur om uit te zoeken waaraan het lag .
LOL :D _o_

[ Voor 74% gewijzigd door F_J_K op 06-02-2004 15:38 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:28
dit had ik eerst ook!

maar toen was ik heel dom ik weet niet of jij dat ook bent.

Ik heb een dual mon.
ik keer had ik dus IE gemaximaliseerd op de 2de monitor.

na het opstarten was ik dat dus blijkbaar vergeten. (omdat ik toen maar 1 lcd scherm aanhad)
IE openede wel..maar op het scherm van de 2de monitor (tewijl die uit stond ja :p )
duurde me 8 uur om uit te zoeken waaraan het lag .

Verwijderd

Dit had ik eerst ook. Of er is een stom progje geinstalled -> kijk in je software lijst wat er voor het laatst of iets klein of vreemds is geinstalleerd. Verwijder deze en hij doet het weer. Of je hebt iets van spyware aan boord -> download adaware van lavasoft (gratis!!!!) installeer de laastste reference-file en maak een scan. Je zult zien dat het veel oplevert wat verwijderd moet worden. Maak deze scan nog eens. Dan als het nog niet helpt -> online virusscanner (wanneer via c:\ (explorer) wel internet krijgt als je eeen url intikt) http://housecall.antivirus.com. Stel helpt dit nog niet. Installeer Netscape communicator eens en kijk of deze de bug overschrijft (dit heeft bij mij eens geholpen). Deinstalleer Netscape weer. Klaar.
Dit zijn een aantal mogelijkheden om te verhelpen dat je Internet Exlporer niet meer opstart. Veel plezier ermee en ik hoop dat je er wat aan hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 15:47 ]

Pagina: 1