ik heb een vraagje:
is het mogelijk van een site de flash op een of andere manier te kopieren en later zelf te bewerken??
is het mogelijk van een site de flash op een of andere manier te kopieren en later zelf te bewerken??
ja, dat is mogelijk, echter wel I-LL-E-GAALOp maandag 11 februari 2002 01:23 schreef crowmobe het volgende:
ik heb een vraagje:
Verwijderd
Misschien issie wel z'n originele .fla file kwijt?Op maandag 11 februari 2002 01:28 schreef prototype het volgende:
[..]
ja, dat is mogelijk, echter wel I-LL-E-GAAL
dan is 't alsnog denk ik illegaalOp maandag 11 februari 2002 01:54 schreef Lusch het volgende:
[..]
Misschien issie wel z'n originele .fla file kwijt?
niet geheel waar, shockwave flash is geen patented docoformat, en de specs zijn zelfs gepubliceerd (van flash4 dan, flash5 ben ik niet zeker, al werkt MM wel toe naar een geheel open flash)Op maandag 11 februari 2002 01:57 schreef prototype het volgende:
[..]
dan is 't alsnog denk ik illegaal, een swf omzetten naar een fla file in z'n algemeen mag gewoon denk ik niet van macromedia, is een patented format denk ik zo, zitten wat regels aan verbonden blablabla
wat betreft auteursrechten van het werk zelf heb je idd gelijk
, maar 'k ben alleen niet zo zeker over de format conversion
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
Verwijderd
Ik wou dat ik dit soort dingen ook zo geweldig correct kon zeggen, hail!Op maandag 11 februari 2002 03:25 schreef Cool_Duck het volgende:
Als je de Flash alleen wilt downloaden voor educatieve doeleinden, mag je me mailen... Ik weet precies hoe het moet.Ik ga het niet hier zeggen, heb ook mijn principes.
ik denk het niet!Op maandag 11 februari 2002 01:54 schreef Lusch het volgende:
Misschien issie wel z'n originele .fla file kwijt?
Maar wat ik mij dan altijd afvraag: WAAROM?!Op maandag 11 februari 2002 01:23 schreef crowmobe het volgende:
ik heb een vraagje:
Verwijderd
Verwijderd
Normaal ben ik heel politiek.Op maandag 11 februari 2002 01:23 schreef crowmobe het volgende:
ik heb een vraagje:
Dit topic is gesloten.
![]()