"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
[topic=408098]
Ik gooi deze wel naar LA, daar kan je over me klagen. En mag iedereen meepraten.
Ik heb alleen een regel tekst van je gequote en vroege je of ik de hele conversatie mocht posten omdat ik hem wel humor vond om na te lezen, dat deed ik uit beleefdheid, overigens.
Nu ben je echt om het principe aan het zeuren, vind ik. Ik maak er in HK een lolletje van, en ik wilde je koppigheid showen.
Ter info: ik ken thijs en we zijn alletwee koppig en treiteren elkaar graag... Ik weet alleen niet zeker wat hier nu mee te doen...
Ik move naar LA enzo=-TBVP=-2: (1:05 AM) maar goed. Jij ziekt mij.. nu ga ik jou zieken
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Heeeeeyyyy wacht ff.. jij bent stout !
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
User Tbusquet heeft duidelijk laten weten dat dit een privediscussie was, die niet openbaar gemaakt mocht worden, dat heeft JvS keihard genegeerd
Laakbaar gedrag
Ik ook nietOp maandag 11 februari 2002 01:12 schreef SWINX het volgende:
ik zie geen probleem![]()
En zo is het ! Ik ga je aanklagen JvS-jeOp maandag 11 februari 2002 01:12 schreef Lampje het volgende:
Aangezien GoT nu ook een start probeert te maken met het houden aan de nieuwe privacy wetgeving, vind ik dat een moderator zorgvuldiger om moet gaan met de wensen die door een user overduidelijk kenbaar zijn gemaakt.
User Tbusquet heeft duidelijk laten weten dat dit een privediscussie was, die niet openbaar gemaakt mocht worden, dat heeft JvS keihard genegeerd
Laakbaar gedrag
Prima, vind je het heel erg als ik deze naar de huiskamer move?Op maandag 11 februari 2002 01:14 schreef tbusquet het volgende:
[..]
En zo is het ! Ik ga je aanklagen JvS-je![]()
zorgt voor verwarring (vind ik)...
Het probleem zit dus al in de eerste post in dat hk-topic,
en dus moet je niet naar de post van Lampie verwijzen met die anchor
Ja, dan open ik hier een nieuw topic, dat jij hem gemoved hebt, want dat is stout en lafOp maandag 11 februari 2002 01:14 schreef JvS het volgende:
[..]
Prima, vind je het heel erg als ik deze naar de huiskamer move?.
Zo danOp maandag 11 februari 2002 01:17 schreef SWINX het volgende:
kan iemand die #nummertjes van die url hierboven af halen
zorgt voor verwarring (vind ik)...
Het probleem zit dus al in de eerste post in dat hk-topic,
en dus moet je niet naar de post van Lampie verwijzen met die anchor
Stoute JvS. Foei!Mr X: echt naar de HK? Nee, toch?
jvs:wrom niet? is puur stangen man
Mr X: Ja, dus? Magdanie in LA ?
jvs: mjah, soms wel
jvs: alleen niet mij
Mr X: Dan gaan tbusquet en ik een "joint jvs is stout" topic openen
Je mag niet moven, dan mag je de titel wel edittenOp maandag 11 februari 2002 01:20 schreef JvS het volgende:
Ik weet trouwens van niets met een ICQ log enzo
[user] => [DT]
niet dat het veel uitmaakt, maarja volgens mij vin jij da wel leuk
JvS is crew, maar ik vind dit geen 'modje' gedrag, maar gewoon 'bezoeker zijn'....
Wel leuk om mee te lezen
Dan mag je hem als bezoeker bestraffenOp maandag 11 februari 2002 01:25 schreef Jaymz het volgende:
Uhh, is dit niet iets tussen twee bezoekers ?
JvS is crew, maar ik vind dit geen 'modje' gedrag, maar gewoon 'bezoeker zijn'....
Wel leuk om mee te lezen
Maar hij had hem zelf gesloten in SU. Vandaar hier.
Dan hebben lampje en jij nu een Officiele waarschuwing wegens het posten van complete ICQ logsOp maandag 11 februari 2002 01:23 schreef tbusquet het volgende:
Ohhh ooohhhh.. uit betrouwbare bronnen krijg ik net bewijsmateriaal tegen JvS !!
[..]
Stoute JvS. Foei!
* JvS doet graag inconsequent als het in zijn eigen voordeel is
* JvS heeft me ooit gezegd dat inconsequent zijn goed is
Moment, dan zoek ik even die log op en post ik die
We zullen er op toezien dat er lijfstraffen worden uitgevoerd.Op maandag 11 februari 2002 01:26 schreef tbusquet het volgende:
Dan mag je hem als bezoeker bestraffen
Maar hij had hem zelf gesloten in SU. Vandaar hier.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Geen complete logs.. en wederzijds goed vindenOp maandag 11 februari 2002 01:27 schreef JvS het volgende:
[..]
Dan hebben lampje en jij nu een Officiele waarschuwing wegens het posten van complete ICQ logs
ssssttttttttt je veraad mijn mysterieuze bron. Waarschuwing voor jou erbij ! OMG dat wordt een hele waslijst !
Stuur je zo wel een mailtje
Mwoh, dat vechten jullie samen maar uit. Hij quote één regeltje, een iMho vrij onschuldig regeltje overigens.Op maandag 11 februari 2002 01:26 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Dan mag je hem als bezoeker bestraffen
Dat vindt hij alleenmaar lekkerOp maandag 11 februari 2002 01:28 schreef Merely het volgende:
[..]
We zullen er op toezien dat er lijfstraffen worden uitgevoerd.
Hé, wat doe je nu, hier nog ff icq log:Op maandag 11 februari 2002 01:23 schreef tbusquet het volgende:
Ohhh ooohhhh.. uit betrouwbare bronnen krijg ik net bewijsmateriaal tegen JvS !!
[..]
Stoute JvS. Foei!
1
2
| Tbusquet:hahaha.. mag ik dat quoten ? ;) Lampje: NEE! |
Nu doe je hetzelf ook
TBusquet noemt mij tenminste netjes mister X, maar jij gooit meteen weer mijn nick open en bloot op straat! Waar ging dit topic nou over!Op maandag 11 februari 2002 01:27 schreef JvS het volgende:
[..]
Dan hebben lampje en jij nu een Officiele waarschuwing wegens het posten van complete ICQ logs
D'r stond een bak meer, en ik had gezegd dat ik het niet wilde.. Maar JvS heeft het weg-ge-editOp maandag 11 februari 2002 01:29 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Mwoh, dat vechten jullie samen maar uit. Hij quote één regeltje, een iMho vrij onschuldig regeltje overigens.
Nou, dan issut opgelostOp maandag 11 februari 2002 01:32 schreef tbusquet het volgende:
[..]
D'r stond een bak meer, en ik had gezegd dat ik het niet wilde.. Maar JvS heeft het weg-ge-editde lafaard
![]()
Hmmmm.. incomplete info..Op maandag 11 februari 2002 01:31 schreef Lampje het volgende:
[..]
Hé, wat doe je nu, hier nog ff icq log:
code:
1 2 Tbusquet:hahaha.. mag ik dat quoten ? ;) Lampje: NEE!
Nu doe je hetzelf ook
[..]
Zo was het:
tbusquet: hahaha.. mag ik dat quoten ?
Lampje: NEE!
tbusquet: hahaha.. ik houd het achter als bewijs materiaal..
Lampje:
Lampje: tuurlijk magdat!
And the truth shall set you free !
[lekker-laat]Op maandag 11 februari 2002 01:18 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Zo dan
nee ook de url zelf
[/lekker-laat]
Op maandag 11 februari 2002 01:37 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Hmmmm.. incomplete info..
Zo was het:
<snip; nog een icq log>
And the truth shall set you free !
Op maandag 11 februari 2002 01:27 schreef JvS het volgende:
* Raymond heeft me ooit gezegd dat inconsequent zijn goed is.
Bij deze mijn toestemming om deze log te posten!Moment, dan zoek ik even die log op en post ik die.
Ja, vind ik nou ook, jammer dat je in andermans prefs klooitOp maandag 11 februari 2002 01:48 schreef JvS het volgende:
Leuk icon heb je.
Maarja, framebuffers zijn reuze handig.
foei JvS!Op maandag 11 februari 2002 01:48 schreef JvS het volgende:
Leuk icon heb je.
dat wordt je ontslag
*had niet verwacht dat het nóg dieper kon zinkenOp maandag 11 februari 2002 01:40 schreef Jaymz het volgende:
*Ziet het nivo instorten
Ja het kan NOG erger
Maak je niet druk johOp maandag 11 februari 2002 01:53 schreef Jaymz het volgende:
[..]
*had niet verwacht dat het nóg dieper kon zinken
je hebt een ico gejat hoorOp maandag 11 februari 2002 01:55 schreef tbusquet het volgende:
[topic=408120/1/50]
Ja het kan NOG erger
weet niet of je het doorhad
Neej hoor, staat op mijn webspace, hij heeft mijn icon gejatOp maandag 11 februari 2002 01:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
je hebt een ico gejat hoor
weet niet of je het doorhad
dus als iets op mijn webspace staat is het van mij...Op maandag 11 februari 2002 01:57 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Neej hoor, staat op mijn webspace, hij heeft mijn icon gejat![]()
zo werkt het niet
http://members.ams.chello.nl/tbusquet/vanmij.jpgOp maandag 11 februari 2002 01:58 schreef SWINX het volgende:
[..]
dus als iets op mijn webspace staat is het van mij...
zo werkt het niet
Dat is http://members.ams.chello.nl/tbusquet/vanmijennietvanjou.jpg om precies te zijnOp maandag 11 februari 2002 02:01 schreef DR het volgende:
[..]
http://members.ams.chello.nl/tbusquet/vanmij.jpg
Een icon thema jatten lenen, mag dat wel?Op maandag 11 februari 2002 01:58 schreef SWINX het volgende:
[..]
dus als iets op mijn webspace staat is het van mij...
zo werkt het niet
nee, windows zonder licentie gebruiken mag ook nietOp maandag 11 februari 2002 02:04 schreef Lampje het volgende:
[..]
Een icon thema jatten lenen, mag dat wel?
had ik gezien ja (en haal die ubb-code uit je url-codeOp maandag 11 februari 2002 02:01 schreef DR het volgende:
[..]
maar dat zegt nog steeds nix
Appels en peren ?Op maandag 11 februari 2002 02:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
nee, windows zonder licentie gebruiken mag ook niet
tja, topix foutjeOp maandag 11 februari 2002 02:05 schreef SWINX het volgende:
[..]
had ik gezien ja (en haal die ubb-code uit je url-code)
maar dat zegt nog steeds nix
helemaal niet, jij bent gewoon te luiOp maandag 11 februari 2002 02:08 schreef DR het volgende:
[..]
tja, topix foutje
mij lukt het toch ook
mjah, dat doet iedereen al johOp maandag 11 februari 2002 02:04 schreef Lampje het volgende:
[..]
Een icon thema jatten lenen, mag dat wel?
Op maandag 11 februari 2002 02:01 schreef DR het volgende:
[..]
Moeilijk he? Aanklikbare linksOp maandag 11 februari 2002 02:03 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Dat is http://members.ams.chello.nl/tbusquet/vanmijennietvanjou.jpg om precies te zijn
Nee hoor, maar dan kan je tenminste nog nuttigs iets editen van een anderOp maandag 11 februari 2002 02:11 schreef JvS het volgende:
Moeilijk he? Aanklikbare links.
Waarom heb jij dan een mooie vrouw in je icon? (ja, ik kan het zien, speciaal voor de gelegenheid even veranderd in mijn prefsOp maandag 11 februari 2002 02:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
nee, windows zonder licentie gebruiken mag ook niet
Daar was je vast ook niet de eerste mee....
Ik vond het idee van jvs wel leuk om een speakerunit te gebruiken. Vooral ook omdat ik deze zelf heb gebouwd!
en omdat je JvS op die manier lekker kan stangen
<a href=http://www.google.com>nee hoor :P</a>Op maandag 11 februari 2002 02:11 schreef JvS het volgende:
Heb ik toch al gezegdOp maandag 11 februari 2002 02:11 schreef JvS het volgende:
JvS heeft een hoog "RTL" gehalte, herhalen werkt het beste bij hemOp maandag 11 februari 2002 02:15 schreef SWINX het volgende:
[..]
Heb ik toch al gezegd![]()
Wat een LOL topics met joost zeg.... lolbroek
There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche
Verwijderd
Bij (1) is het voor de huiskamer
Dit topic is gesloten.
![]()