Instelling WinTV-2000

Pagina: 1
Acties:

• Mirre
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-07 02:14
Ik heb hier een Hauppauge WinTV kaart en voor het TV kijken daarmee gebruik ik de laatste versie van WinTV-2000.
Geen problemen met de hardware maar wel een kleine vraag over de software.

Ik zou graag willen dat als ik het TV schermpje in WinTV-2000 klein heb staan in een hoekje van m'n scherm, dat ie dan "always on top" blijft. Kan die optie niet vinden.... lastig. Iemand enig idee of die optie bestaat in deze software? Ik kan 'm niet vinden.

Als de server down is, dan volijken we 'm weer op !!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Met WinTV32 werkt het wel, daar zit de optie gewoon in het menu, en WinTV2000 is dezelfde executable... echter is WinTV32 minder lomp qua grootte imo :)

Verwijderd

Dat wil ik dus ook wel heel graag weten :)
Ik kan die optie ook nergens vinden.

Verwijderd

Probeer eens "Pickup Window" van 545Studios.Kun je zowat ieder window stay on top mee zetten...

• Mirre
Ik heb "Pickup Window" gedownd. Kom er niet helemaal uit hoe dat proggie werkt. Ik sleep dat tekentje op het window dat ik on top wil houden en laat dat daar los, maar dat werkt niet.
D'r is een helppagina maar als ik in de menubalk van "Pickup Window" daarop klik, redirect ik naar een pagina waarop ik geen help bestand terug kan vinden. Ik kijk er vast overheen :?
Hintje misschien?

Heb WinTV32 geinstalleerd en daarmee lukt het idd zonder enig probleem. Moet toch met Win2000 ook kunnen?

• Mirre
Nou ja zeg, da's raar??
In WinTV32 heb ik de "always on top" functie geactiveerd en nu blijft WinTV2000 óók "always on top" :)
Zeker een gedeeld ini-bestandje?

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Op dinsdag 12 februari 2002 22:44 schreef Mirre het volgende:
Nou ja zeg, da's raar??
In WinTV32 heb ik de "always on top" functie geactiveerd en nu blijft WinTV2000 óók "always on top" :)
Zeker een gedeeld ini-bestandje?
Het programma WinTV en WinTV2000 is 1 en dezelfde executable alleen heeft de 32 versie de optie -n (WinTV2K.EXE -nc) dat verklaart dus ook dezelfde ini.

Verwijderd

Ik zou graag willen dat als ik het TV schermpje in WinTV-2000 klein heb staan in een hoekje van m'n scherm, dat ie dan "always on top" blijft. Kan die optie niet vinden.... lastig. Iemand enig idee of die optie bestaat in deze software? Ik kan 'm niet vinden.
Rechtermuis klikken en ingedrukt houden > Options > Always On Top.

That's all

• Mirre
Tnx voor de replies heren.
Weer een probleempje de wereld uit ;)

Pagina: 1