Toon posts:

Preloader voor Swish 2.0

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft een preloader voor Swish? Het swi-bestand bevat geluid en tekst.

Alvast bedankt

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13
En even voor de goede orde:

Wie heeft voor mij een w00t proggie voor vet lauwe flash shit?
Dan ken ik iedereen z'n ass kicken met chille fles movies.

gr33tz, ^#!&*!&#(*&$(*&@$

is niet zo bedoeld als dat 't er staat.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op maandag 11 februari 2002 00:45 schreef willem169 het volgende:
Wie heeft voor mij een w00t proggie voor vet lauwe flash shit?
Dan ken ik iedereen z'n ass kicken met chille fles movies.

gr33tz, ^#!&*!&#(*&$(*&@$

Leer toch normale Flash, en geen kant-en-klaar-gemelp.
Neem er een tutorial bij en klaar is Kees
g-sus, hij vroeg netjes een normaal geformuleerde vraag hoor, nergens zie ik staan "hey, kan je even preken, ik heb namelijk het recht niet om swish te gebruiken, omdat flash al bestaat". Als je niets nuttigs te zeggen hebt, zeg dan idd niets en beantwoord misschien z'n vraag, alsof dit helpt. Denk je nou echt dat hij 123 meteen zal stoppen met swish te gebruiken simpelweg omdat jij 't 'm opdraagt? Heck, daar gaat de vraag niet eens over. Heck, ik zie niet eens waar hij om een alternatief vraagt. Maw: misschien zou je zulke opmerkingen liever voor je willen houden, iedereen is n00b geweest, en ja, 'k weet dat ik met een post als deze wellicht 'nobel' overkom, alles behalve dat, laten we dat even duidelijk maken :P, ongetwijfeld ben ik in het verleden zelf ook schuldig geweest aan dergelijk getinte replies, dus geeft het mij eigenlijk evenmin niet het recht om nu deze reply te typen, maar ik doe het lekker toch ;) omdat quite frankly de swish vs flash war cq boycot me behoorlijk de neus uitkomt, evenals adobe vs psp, iedereen gebruikt maar lekker wat hij wil. Wat ik kwijt wil is, is dat je je reply ook wellicht anders had kunnen formuleren :P Zoals: Ik weet niet of 't mogelijk is in swish, anders zou je wellicht flash willen gebruiken, waar ik iig zeker van ben dat het wel in wil lukken. Dat zou je dan kunnen bereiken door de swi file te importeren in flash (desnoods met een workaround, dus mbv swf->fla converter). Hier zijn op het net talloze tutorials over, enkel een kwestie van zoeken in de search of op google.com natuurlijk.

Zo kan het dus ook :P, maar goed, back to the question:
http://www.google.nl/search?q=%22swish+preloader%22&hl=nl&lr=

misschien eerst zoeken, dan vragen? :), het staat nml zelfs op de officiele pagina als ik google mag geloven :o

• Willem
prototype:
[...]
Ehm, prototype no offence uiteraard :P maar wil je even naar mijn (1e) reply uit dit topic kijken : [topic=406029], dan kan ik je een soort gelijke opmerking besparen :)

Maar goed, je hebt gelijk ook, daar niet van en misschien was het bij mij net weer even een druppel die een emmer deed overlopen, terwijl dit de verkeerde emmer was zeg maar :)

maw: Die reply was dus niet zo bedoeld.

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op maandag 11 februari 2002 01:50 schreef willem169 het volgende:

[..]

Ehm, prototype no offence uiteraard :P maar wil je even naar mijn (1e) reply uit dit topic kijken : [topic=406029], dan kan ik je een soort gelijke opmerking besparen :)

Maar goed, je hebt gelijk ook, daar niet van en misschien was het bij mij net weer even een druppel die een emmer deed overlopen, terwijl dit de verkeerde emmer was zeg maar :)

maw: Die reply was dus niet zo bedoeld.
lol ;)
great minds DO think alike ;), ik zweer bij god dat ik die reply NIET heb gelezen voordat ik die in deze topic had getiept :) :D :+

• Willem
prototype:
lol ;)
great minds DO think alike ;), ik zweer bij god dat ik die reply NIET heb gelezen voordat ik die in deze topic had getiept :) :D :+
True, you got the message...

Mooi, dan hebben we er allebei wat van geleerd :)

Verwijderd

ehhhhhhh heb ik t mis of vergeten jullie [offtopic] tagz te plaatsen???

help die jongen/meisje/man/vrouw nou aan zn antw ipv hier lopen te klessebesse?!? |:(

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op maandag 11 februari 2002 20:21 schreef LiNiaaL het volgende:
ehhhhhhh heb ik t mis of vergeten jullie [offtopic] tagz te plaatsen???

help die jongen/meisje/man/vrouw nou aan zn antw ipv hier lopen te klessebesse?!? |:(
kerel, stfu en lees de gdmn posts voordat je zo'n -150 iq post plaatst, antwoord is al gegeven stumper..t :(
whoah, venco drop is best agressief ! :P

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 20:29 schreef prototype het volgende:

[..]

kerel, stfu en lees de gdmn posts voordat je zo'n -150 iq post plaatst, antwoord is al gegeven stumper..t :(
whoah, venco drop is best agressief ! :P
huh? ik snap jou niet

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op maandag 11 februari 2002 22:44 schreef trikky het volgende:

[..]

huh? ik snap jou niet
jij ook al niet? :P

Verwijderd

haha ok dan, blijkbaar ben je een relaxede gast!!
Pagina: 1