En even voor de goede orde:
Wie heeft voor mij een w00t proggie voor vet lauwe flash shit?
Dan ken ik iedereen z'n ass kicken met chille fles movies.
gr33tz, ^#!&*!&#(*&$(*&@$
is niet zo bedoeld als dat 't er staat.
is niet zo bedoeld als dat 't er staat.
g-sus, hij vroeg netjes een normaal geformuleerde vraag hoor, nergens zie ik staan "hey, kan je even preken, ik heb namelijk het recht niet om swish te gebruiken, omdat flash al bestaat". Als je niets nuttigs te zeggen hebt, zeg dan idd niets en beantwoord misschien z'n vraag, alsof dit helpt. Denk je nou echt dat hij 123 meteen zal stoppen met swish te gebruiken simpelweg omdat jij 't 'm opdraagt? Heck, daar gaat de vraag niet eens over. Heck, ik zie niet eens waar hij om een alternatief vraagt. Maw: misschien zou je zulke opmerkingen liever voor je willen houden, iedereen is n00b geweest, en ja, 'k weet dat ik met een post als deze wellicht 'nobel' overkom, alles behalve dat, laten we dat even duidelijk makenOp maandag 11 februari 2002 00:45 schreef willem169 het volgende:
Leer toch normale Flash, en geen kant-en-klaar-gemelp.
Neem er een tutorial bij en klaar is Kees
Zo kan het dus ook
http://www.google.nl/search?q=%22swish+preloader%22&hl=nl&lr=
misschien eerst zoeken, dan vragen?
Ehm, prototype no offence uiteraardprototype:
[...]
Maar goed, je hebt gelijk ook, daar niet van en misschien was het bij mij net weer even een druppel die een emmer deed overlopen, terwijl dit de verkeerde emmer was zeg maar
maw: Die reply was dus niet zo bedoeld.
lolOp maandag 11 februari 2002 01:50 schreef willem169 het volgende:
[..]
Ehm, prototype no offence uiteraardmaar wil je even naar mijn (1e) reply uit dit topic kijken : [topic=406029], dan kan ik je een soort gelijke opmerking besparen
Maar goed, je hebt gelijk ook, daar niet van en misschien was het bij mij net weer even een druppel die een emmer deed overlopen, terwijl dit de verkeerde emmer was zeg maar
maw: Die reply was dus niet zo bedoeld.
great minds DO think alike
True, you got the message...prototype:
lol
great minds DO think alike, ik zweer bij god dat ik die reply NIET heb gelezen voordat ik die in deze topic had getiept
![]()
![]()
Mooi, dan hebben we er allebei wat van geleerd
Verwijderd
ehhhhhhh heb ik t mis of vergeten jullie [offtopic] tagz te plaatsen???
help die jongen/meisje/man/vrouw nou aan zn antw ipv hier lopen te klessebesse?!?
help die jongen/meisje/man/vrouw nou aan zn antw ipv hier lopen te klessebesse?!?
kerel, stfu en lees de gdmn posts voordat je zo'n -150 iq post plaatst, antwoord is al gegeven stumper..tOp maandag 11 februari 2002 20:21 schreef LiNiaaL het volgende:
ehhhhhhh heb ik t mis of vergeten jullie [offtopic] tagz te plaatsen???
whoah, venco drop is best agressief !
Verwijderd
huh? ik snap jou nietOp maandag 11 februari 2002 20:29 schreef prototype het volgende:
[..]
kerel, stfu en lees de gdmn posts voordat je zo'n -150 iq post plaatst, antwoord is al gegeven stumper..t
whoah, venco drop is best agressief !
jij ook al niet?Op maandag 11 februari 2002 22:44 schreef trikky het volgende:
[..]
huh? ik snap jou niet
Pagina: 1