Toon posts:

Airflow, welke Enermax?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een Enermax voeding die een extreem goede airflow genereert. Ik zou graag ervaringen van mensen met een Enermax voeding horen (gaarne typenr.vermelden). Dit omdat er overal wel staat vermeld hoe stil en krachtig de voedingen zijn, maar niet hoeveel airflow ze produceren.

Verwijderd

Topicstarter
Even een klein schopje.........

• bassie666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09-2024

bassie666

www.wrsmarine.com

bij oc shop heb ik er laatst een gezien die drie fans had ingebouwd. was alleen geen enermax.
moet je ze ff mailen voor het type

HTPC user

Verwijderd

Topicstarter
Drie fans? Waar zaten die dan gemonteerd? achter onder en boven?

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bevalt jouw eigen voeding trouwens?

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 00:32 schreef bleker het volgende:
Even een klein schopje.........
1: trap je topic niet zo omhoog
2: leer de edit-knop gebruiken

:{

Verwijderd

een voeding zorgt zowat niet voor de airflow, misschien alleen een stukje boven de proc omdat die enermax fan daar zit, meer niet. voor echte airflow moet je gewoon zelf fans inbouwen.

Verwijderd

Topicstarter
Een goede airflow heb ik, ik werk met een Lian Li pc60, met een extra slotkoeler onder de processor net boven de agp kaart. Het is echter gebleken dat het variëren van de voeding een groot verschil in temperatuur uit kan maken.

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 00:33 schreef bassie666 het volgende:
bij oc shop heb ik er laatst een gezien die drie fans had ingebouwd. was alleen geen enermax.
moet je ze ff mailen voor het type
Klopt toen ik er was om wat te kopen zag ik die ook, het was een Flower Power maar welk type dat weet ik niet (is niet gezegd).

Verwijderd

Ik heb zelf de Enermax EG465P-VE FMA en ik ben er reuze tevreden mee. Ik heb hem op silent mode gezet, anders maakt hij mij iets te veel herrie.
Pagina: 1