Toon posts:

Beste keuze A/V receiver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alloha,

Na mijn zoektoch naar een leuke receiver ben ik op een Duitse site uitgekomen die niet al te ver rijden is voor mij en toch leuke prijzen gelden :9

Alleen nou ben ik op zoek naar een goede receiver tot ongeveer 300euro (ik weet niet hoe ik op mijn logitec wireless desktop dat "euro-symbool" tevoorschijn krijg |:( )

Nou ben ik op de volgende receivers gestuit wat mij wel wat lijkt:
-Kenwood KRF-V5050D 279euro
-Pioneer VSX-D510 269euro
-Sony STR-DE-475 299euro (maar deze heb ik ook ergens anders goedkoper gezien)

Ik heb deze gevonden op de site:
http://www.audiovision-shop.de/Preise/Heimkino/Sur.-Receiver/body_sur.-receiver.html

Ik heb er eerlijk gezegt geen verstand van dus bij deze graag een mening tot een bepaald merk/type en uitleg waarom (mag ook wel een ander merk/type zijn als die 3 die ik in gedachte had, als het maar rond de 300euro is en gaarne reden waarom) ;)

BVD.......WaSa :Y)

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Ik heb er ook geen verstand van die apparaten, maar de merken die je noemt zijn redelijk gelijkwaardig (Kenwood zou mijn lichte voorkeur hebben in dat rijtje, daarna Pioneer).

Zelf koop ik veel bij http://www.mediacheckpoint.de .
De Sony kost daar euro 268. De Pioneer euro 270 (das dus niet goekoper) en de Kenwood voor euro 265. Daar komt nog wel 30 euro verzendkosten bij (vanuit Den Haag rij ik voor dat bedrag niet op en neer). Heb al 2 keer daar met veel succes besteld. Absoluut betrouwbaar.

Natuurlijk is er ook Denon, Onkyo Yamaha, Marantz, HK , ....
Maar die zijn ietsj eduurder.

Edit de reden waarom? ik heb wel een paar testen gezien waarbij de Kenwood net iets beter scoorde in deze klasse dan de rest (vind het alleen geen mooi apparaat om te zien). Kenwood is verder van oudsher een goed merk.

Btw het euro teken kan je met html zetten, maar dat mogen alleen mods.

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

Topicstarter
Oke thanks :)

Ik rijd auto vd zaak dus gratis, en ik woon in Eindhoven dus is een uurtje rijden voor mij :7