[CM] logo dremelen ??

Pagina: 1
Acties:

• NOFEAR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:54
Dit is het logo die ik op mij kast wil hebben

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dijkstra.e/Porsche__2799.jpg

Nou heb ik niet veel ervaring met logo's eruit halen, dus mijn vraag aan jullie is dan ook of jullie tips hebben, voor het eruit halen van de zwarte vlakken op het logo, het paardje en de letters wil ik er ook graag uit hebben is dit mogelijk en hoe zouden jullie dat doen ?

• NOFEAR
Helemaal niemand? :'(:'(

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 18:02

cue

is toch niet echt gebruikelijk om je post al na 13 min omhoog te schoppen :(

• NOFEAR
Op zondag 10 februari 2002 23:36 schreef Cue het volgende:
is toch niet echt gebruikelijk om je post al na 13 min omhoog te schoppen :(
Sorry hoor

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:46
het paardje is te doen zie ook hier
[topic=190037/1/25]

letters zal wel niet lukken

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
paardje is wel errrug moeilijk lijkt me, maar gewoon doen en dan op je plexiglas plakken...denk dat dat moet lukken :)

Verwijderd

Ik denk dat zowel het paardje als de letters niet of heel moeilijk te doen zijn. Het paardje is idd al wel eens gedaan, maar het is iig wel heel moeiluk. Als je het aandurft voor dit de dremel in je kast te zetten, vind ik je een echte man!! :D :o

• enterprice
  • Laatst online: 29-03-2024
Moet kunnen, een paar brugjes ertussen, moet het lukken. Als het probeert met een dremel, doe het rustig aan!!! Ik zeg dit ff hard omdat ik dat zeg uit ervaring ;) Ik heb inmiddels m'n 2e caseMOD ook al af (zal vanmiddag wel in m'n sig. te merken zijn ;)) En daar heb ik mijn logo erin gedremeld / gezaagd (zie icon links...). Daar heb ik dus ook een paar brugjes inzitten enzo. Je kan er dus wel 2 dagen mee zoet zijn als je die logo erin gaat zetten.

Wie weet een optie om dat als 'glowpad' te maken?!?! Daar moet ik dus ook mee Xperimenteren :9

Suc6 alvast!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02:51

Marc H

- - Is wakker - -

Wow, een echte uitdaging :)

Heb je een fulltower of een midi?

Als je dit op een midi tower probeert zal het wel een vrij klein paardje worden. (om het maar niet over "Stuttgart" te spreken ;))

Zag dat iemand mijn Ferrari case al gepost had. Grootste probleem wat je krijgt is dat het logo in stukken uit het metaal komt, wat je later weer op het plexiglas vast moet lijmen. Of anders met kleine balkjes, maar dat kan kwetsbaar worden.

Wat ook al gezegd is, neem er de tijd voor. Goed voorbereiden is het halve werk.

als je nog vragen hebt kan me ook mailen.

Owja, als mensen nog willeen weten hoe de Ferrari mod uiteindelijk is geworden, klik hier.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

Verwijderd

is zeker wel te doen hoor.. je moet er alleen wel de tijd voor nemen.. :)

Verwijderd

ik denk niet dat het wil en vooral als het te klein word kan je der moeite mee krijgen, het beste kan je het proberen
met een klein stukje gereedschap

suc6 en laat het resultaat zien

Verwijderd

Maak een window in je kast in de vorm van het gehele logo, daarna plak je er plexiglas achter waar je de letters e.d. uit-dremelt. CCFL'letje erbij..klaar! :+ (We willen wel picz heh ;) )

• NOFEAR
bedankt voor jullie reacties ik denk dat ik er volgende week mee ga beginnen heb dan vakantie :D en dan hopen dat het een suc6 wordt:P
Pagina: 1