Iemand ervaring met Wanadoo?

Pagina: 1
Acties:

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:08
Heeft hier iemand ervaring met Wanadoo kabel?
Zoja en zijn die ervaringen prettig dan ga ik m'n vader proberen te overtuigen. ;)
Oja nog een vraag: Welke 10 redenen moet ik tegen m'n vader zeggen waardoor hij overtuigd is dat we Internet via de kabel moeten nemen?

Verwijderd

Is dat niet gewoon KaasHema ?

Verwijderd

Wanadoo is gewoon de nieuwe naam van Casema.

10 redenen....ik weet wel 10 redenen om never nooit niet bij Casema/Wanadoo te gaan. Maar daar zit je waarschijnlijk niet op te wachten.
Lees de threads over Casema maar eens na.

Verwijderd

CASEMA???

1) Als je je verveelt moet je het zeker doen... dan kan je lekker de helpdesk bellen!
2) Kick je erop om in de wachtstand gezet te worden voor 2uur met een geile vent die roept "op dit moment zijn al onze medewerkers bezet, 1 moment geduld aub"
3) Wil je graag een disco hebben thuis? Neem dan het Casema Basic, je bent verzekerd van een knipperend netwerklampje!
4) Heb je geld teveel?? Laat je dan afzetten met het Casema plus of premium abo!
5) Mensen die last van hyperactiviteit hebben worden ook aangeraden om Casema te nemen, vooral het Basic abo is een goede therapie!
6) Als het je niet uitmaakt of je mail wel op tijd komt of helemaal niet!?!
7) Als je graag instellingen checkt moet je Casema bellen!! Eerste vraag is daar bij de hellupdesk: "staan uw instellingen wel goed??" NOU MET MIJ MANKEERT NIKS HOOR!
8) Als je graag koffiedrinkt tijdens het internetten, is Casema een goed middel om de tijd te verdoen (wissel na verloop van tijd de koffie eens af met thee! het gaat zo vervelen..)
9) Ook voor een deskundige hellupdesk bent u bij Casema aan het goede adres!!
10) Nog niet overtuigd?? Dan moet u echt eens contact met ons opnemen want wij helpen u wel over de Casema angst heen!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
LOL

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

En verder (KLENG!!!) wordt je (PATS!!!) er ook (BENG!!!) HELEMAAL NIET (KLEDDER!!!) driftig van.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Naar de reacties van de oud KCMA.net internet gebruikers heb ik het met "Cable wanadoo" ietsie beter.. maarja... ligt ook errug aan de regio waarin je zit en hoeveel mensen het al hebben en of er veel hoooooogbouw is etc...

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Nou, mijn broer zit dus bij Wanadoo, en daar is het net zo triest als bij mijn Casema.
Maar zoals je al zei, het ligt eraan of je in een drukke wijk woont. Helaas kom je daar pas achter als je je aansluiting via Casema/Wanadoo hebt. Want Casema/Wanadoo gaat je echt niet vertellen dat jou wijk hartstikke druk is, dus dat je een waaaaaardeloze verbinding krijgt via hun.

Verwijderd

Kabelwilnietdoen is anders PRECIES hetzelfde als kaashema hoor...

Verwijderd

Dat zeg ik, gamm....eh....Casema

Verwijderd

:) :)
Pagina: 1