7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Wat is er nu niet goed als ik vragen mag
Verwijderd
Als je de kleur van de links bedoelt....Dat zijn de topics die je al bekeken hebt
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
dat alle topics nog rood (recent in gepost) zijn, terwijl last post op meer dan 24 geleden staat... normaal wordt 'ie na 2 uur geel...Op zondag 10 februari 2002 22:48 schreef OProg het volgende:
Eeeeeh
Wat is er nu niet goed als ik vragen mag
Leeg je cache anders eens. Ik heb dat niet hoorOp zondag 10 februari 2002 22:50 schreef Koras het volgende:
[..]
dat alle topics nog rood (recent in gepost) zijn, terwijl last post op meer dan 24 geleden staat... normaal wordt 'ie na 2 uur geel...
Verwijderd
Je bent gewoon al even niet meer op GoT geweest. Daarom zijn die topics rood.Op zondag 10 februari 2002 22:50 schreef Koras het volgende:
[..]
dat alle topics nog rood (recent in gepost) zijn, terwijl last post op meer dan 24 geleden staat... normaal wordt 'ie na 2 uur geel...
hehe, indeed, maar dat laat niet weg dat ik 't al een paar keer eerder zo gezien heb.Op zondag 10 februari 2002 22:50 schreef D2k het volgende:
http://gathering.tweakers.net/reset.php
opgelost
oh, lamaar dan... volgens mij is jou ondertitel ook op mij van toepassingOp zondag 10 februari 2002 22:51 schreef nelske het volgende:
[..]
Je bent gewoon al even niet meer op GoT geweest. Daarom zijn die topics rood.
Verwijderd
Ghehe. Dat rode komt overeen met het inloggenOp zondag 10 februari 2002 22:52 schreef Koras het volgende:
[..]
oh, lamaar dan... volgens mij is jou ondertitel ook op mij van toepassing.
Alle topics van na die tijd zijn bij mij dus rood. Bij jou stond daar dus gewoon de datum van gisterenHoi nelske, je laatste bezoek was op 10 februari 2002 @ 18:03
Das waar ook, langer dan 24 uur niet op GOT zijn zou eventueel voor kunnen komenOp zondag 10 februari 2002 22:51 schreef nelske het volgende:
[..]
Je bent gewoon al even niet meer op GoT geweest. Daarom zijn die topics rood.
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 11:19 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]