hey twkrz, ik heb laatst een cdtje zitten maken met nero maar nu stond ie hij zo vol dat ik hem niet meer kan afsluiten
. Is r niet toevallig een tooltje waarmee je hem dan toch kan lezen?? Zou handig zijn, ik heb al gezocht naar een andere topic hierover maar heb zosnel nix kunnen vinden...
in je brander kun je die cd gewoon lezen
voortaan Disc At Once gebruiken, dan heb je hier geen last van en doet je cd het wel in elke drive
voortaan Disc At Once gebruiken, dan heb je hier geen last van en doet je cd het wel in elke drive
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
heb je het in meerdere keren gebrand of niet ?Op zondag 10 februari 2002 22:31 schreef schumi82 het volgende:
hey twkrz, ik heb laatst een cdtje zitten maken met nero maar nu stond ie hij zo vol dat ik hem niet meer kan afsluiten. Is r niet toevallig een tooltje waarmee je hem dan toch kan lezen?? Zou handig zijn, ik heb al gezocht naar een andere topic hierover maar heb zosnel nix kunnen vinden...
het komt er op neer dat 1 op de 6 mensen er 5 om zich heen hebben.
Je kunt hem ook gewoon afsluiten met een brandprogramma, ben je gelijk van het probleem af
isobuster
leest bij mij vrijwel alle foute cd's , ik moet erop gaan rijden met mijn bureaustoel om ze onleesbaar te maken zo ongeveer
leest bij mij vrijwel alle foute cd's , ik moet erop gaan rijden met mijn bureaustoel om ze onleesbaar te maken zo ongeveer
Pagina: 1