Ik ben nog een newby op het gebied van php.
Ik haal mijn gegevens uit mijn database en wil hem plaaten in een tabel. Het script ziet er zo uit:
Ik weet niet hoe het komt, maar bij de opgevraagde pagina laat hij steeds alles achter elkaar zien terwijl ik de gegevens onder elkaar wilt hebben.
Ik krijg dus dit:
voornaam achternaam leeftijd voornaam achternaam leeftijd
terwijl ik het zo wil hebben:
voornaam achternaam leeftijd
Zou iemand mij kunnen helpen. Alvast bedankt. Ook zou ik willen weten hoe ik de tabel randen kan laten zien. Als ik
<table border="1"> gebruik en sluit ook netjes tabel af krijg ik een error.
Ik heb search al gebruikt en verschillende mogelijkheden geprobeert, maar echter zonder resultaat.
kleur om kleur zo nog leuker zijn, maar daarvoor zoek ik wel :-) :-)
Ik haal mijn gegevens uit mijn database en wil hem plaaten in een tabel. Het script ziet er zo uit:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| <? $server = mysql_connect("localhost","***","***"); mysql_select_db("test",$server); $sql = "SELECT * FROM werknemers"; $resultaat = mysql_query($sql); $aantal = mysql_num_rows($resultaat); echo "Er zijn <b>$aantal</b> namen gevonden (zie hieronder):<br>\n"; // Maak een lus om alle items te laten zien while ($record = mysql_fetch_object($resultaat)) { echo " <tr> <td>$record->voornaam</td> <td>$record->achternaam </td> <td>$record->leeftijd </td> </tr> \n"; } ?> |
Ik weet niet hoe het komt, maar bij de opgevraagde pagina laat hij steeds alles achter elkaar zien terwijl ik de gegevens onder elkaar wilt hebben.
Ik krijg dus dit:
voornaam achternaam leeftijd voornaam achternaam leeftijd
terwijl ik het zo wil hebben:
Zou iemand mij kunnen helpen. Alvast bedankt. Ook zou ik willen weten hoe ik de tabel randen kan laten zien. Als ik
<table border="1"> gebruik en sluit ook netjes tabel af krijg ik een error.
Ik heb search al gebruikt en verschillende mogelijkheden geprobeert, maar echter zonder resultaat.
kleur om kleur zo nog leuker zijn, maar daarvoor zoek ik wel :-) :-)