Toon posts:

jezus, wat je toch nie over heb .. .

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
voor een paar rotcenten, ik heb hier nu 3 van die kelote balken in mun beeld (AA - Cashfiesta - DesktopDollars) en ik krijg van die reclame zooi in mun mail-bak.(euroclix - allcomunity)
die balken nemen bijna de helft van mun skerm inbeslag, eens kijken hoelang ik dit ga volhouden,
iemand anders die nog meer van die zooi in beeld heb ?

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Je moet ze ook overelkaar heenzetten! Ik draai meestal Cashfiesta of DD als ondergrondje, en dan paidforsurf eroverheen, BearCatonline, die kun je uit beeld schuiven, Surfingprizes want die is lekker klein, en uniquesurf kan er ook nog wel bij. Misschien moet je dat eens proberen, dan heb je maar een grote banner in beeld waar je de rest onder kunt verstoppen. Als je een paar van bovenstaande progjes wilt proberen vind je wel links op m'n site.
Owja als het werkt doe ik Adframe en Opionionbar er ook nog bij... Met opinionbar kun je nog vrij aardig verdienen ook.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Jep, ik heb ook van die zooi in beeld.
Op dit moment DesktopDollars, met daar overhen Webbullion en BearcatOnline. Surfingprizes, CashSurfers en Alladvantage staan ook aan, maar niet over elkaar heen.

In het begin is het om gek van te worden, al dat geknipper van die advertenties, maar na een paar dagen begint het te wennen, en na een week zie je die balken nieteens meer.
Op mijn website staan er ook nog een stel, mocht je de smaak te pakken krijgen :)

Edit:
Oeps....Cashfiesta staat ook nog aan. Zie je wel. Dat bedoel ik nou met 'je ziet ze niet meer.' Ik keek er gewoon overheen :D

• elessar
heh, dat heb ik altijd als m'n vriend komt kijken als ik aan het internetten ben, dan reageert-ie op al die advertenties, ook banners op sites enzo. Maar goed dat hij niet te vaak achter de comp. zit want hij klikt overal op ;)

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

het probleem met die bars is ook nog eens dat je systeem er f*cking instabiel van wordt...

weet iemand eigenljk nog van die getpaid dingen voor linux??

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

* OEPS *

• elessar
Alleen Clickdough weet ik zo gauw, die werkt met een pop-up venster in je browser. (ref: https://secure.clickdough...gnup.po?referral_id=iselo)

Er was er nog een, dan moest je voordat je ging surfen eerst naar de site van het prog en dan kreeg je punten ofzo maar dat vond ik erg vaag.

Die cheat met radiofreecash werkt ook onder linux trouwens.

Verwijderd

Epilot werkt dan ook onder Linux (en BeOS). Ga je gewoon naar die site toe, log je in, en voor elke zoekopdracht krijg je dan een paar cent.

Mocht je daar nog geen lid van zijn....
http://www.epilot.com/joinnow/referral.asp?friend=hennymer
Pagina: 1