Casema (weer) plat!!

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:54

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Lag de Casemakabel (Etten Leur) er weer eens uit daarnet (tussen 11.30 en 1.00 uur)??

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• bakkiepleur
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Hier in Zoetermeer ook!!!

In heel de regio haaglanden!!!

Verwijderd

En ik heb hier ( in Zoetermeer) net toevallig een brief waarin staat dat alles hier "goed" (volgens "Casema-Standaard") werkt..... NOT

Wij komen dus ook niet in aanmerking voor die 25% korting !!!

• BeaM-R
  • Laatst online: 11:54

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
ik krijg ook al geen korting :(
Heb alleen die 50 piek teruggehad.
Ze kunnen met dat geld beter die kabel sneller maken.

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Verwijderd

Helemaal mee eens. Bij mij knalt m'n verbinding er dagelijks 1 tot 5 keer uit, waarna ik dan een half uur tot een uur niet meer kan inloggen.

Ligt volgens de helpdesk aan mijn instellingen.....NOT!!!

Verwijderd

De mailserver ligt ook weer eens plat :(
Het houdt ook nooit op bij Casema!

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Die lui die daar werken, aan het netwerk enzo,

Ik zou het niet op m'n cv zetten. Kan nooit positief zijn.....

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Volgens mij heeft iedereen gewoon die brief gehad :( :( :(

Lekker makkelijk... je zegt eerst ja...'t is kut en gaat dan IEDEREEN een briefje sturen over 45 piekies per maand... Daarna weer iedereen een brief sturen over dat na "grondig" ???????????????/ testen in uw regio komt u NIET in aanmerking...

Ps die 50 piek heeft lekker gesmaakt... 2 kratjes grolsch gingen met een paar maten wel naar binnen :) :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Wat natuurlijk wel een mooie service is van Casema is dat je op hun website kan kijken of er problemen zijn met de Webserver.
Dus als je nou niet kan inloggen kan je wel even kijken of er ook echt problemen zijn in je regio door hun service te bezoeken.
Alleen heb ik geen postduif bij het Demos modem gekregen, die dan die data even kan ophalen!! Tja, is wellicht een stuk sneller dan hun gemiddelde niet-snelheden.

Over service gesproken!!!!!!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Bij ons "Roelofarendsveen" was het de gehele dag klote eergister...om de 2 min de tv 2 sec uit....en dus ook van internet af geknikkert... en zo nu en dan 10 minuten uit alles ook de radio... echt wierd :( :(

Maar het is nu weer over... kan gemiddeld met KCMA 1 week onlain blijven... daarna is m'n pc zeker wel vastgelopen... :(

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Corleone, die status op de website deugd ook van geen kanten. Soms kan ik al de hele dag geen email ophalen, maar staat er dat de mailserver prima werkt.

Verwijderd

hij is niet plat, maar ik krijg maar 1 van de 5 sites die ik opvraag voor m'n neus

ze kunnen dan wel geDoS'd worden, maar ze hebben blijkbaar niet eens de kennis/bandbreedte om dat te stoppen! argh!
Pagina: 1