[PPStats] Consolelog verkleinen ?

Pagina: 1
Acties:

• Narf109
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-07 09:41
Ik draai hier nu PProxy + PPstats.
Nu gebruikt ik voor de RC5/OGR logs striplog om ze te verkleinen, maar tijdens een statsrun is ie een hele tijd bezig om de consolelogs van de afgelopen 4 dagen te lezen...

Nu vraag ik me af wat ie allemaal nodig heeft uit die console logs zodat ik alle onnodige zooi eruit kan halen.
Dit heb ik nu in mijn proxyper.ini staan:
code:
1
2
3
logfileconsolerotation=daily
consoleverbosity="general stats keyblock server client buffers timestamp attention errlow errsevere"
timestampflags=130

En is er ook een scriptje om de consolelogs van de afgelopen dagen te verkleinen ?

Verwijderd

Je hebt in princiepe alleen de console log van vandaag nodig en om 0:01 UTC die ook van gisteren tot dat de console log van vandaag de status regel heeft.
Een scripje om de boel te verkleinen ken ik niet maar weg gooien van die oude log mag ook.

Verwijderd

en de log met je laatste uplink, indien minder dan 4 dagen geleden

volgens mij mag je "server" en "client" wel uit je ini verwijderen, zal al iets schelen

deze log wordt volgens mij alleen gebruikt voor je proxyper info, dus je zou kunnen overwegen om hem jelemaal niet aan te maken

keus is aan u

• Narf109
Op maandag 11 februari 2002 06:56 schreef trifling het volgende:
en de log met je laatste uplink, indien minder dan 4 dagen geleden

volgens mij mag je "server" en "client" wel uit je ini verwijderen, zal al iets schelen

deze log wordt volgens mij alleen gebruikt voor je proxyper info, dus je zou kunnen overwegen om hem jelemaal niet aan te maken

keus is aan u
Kan iemand dit bevestigen ?, want dan laat ik gewoon alleen de status (buffers, uptime, etc.) iedere 15 min. neerzetten.

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-08 20:30
ik heb :
code:
1
consoleverbosity="general stats buffers timestamp attention errlow errsevere"

en werkt prima. dus zonder server, client en keyblock.

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-08 21:18

NightBird

DPC-Crew Coding
Je kan ook in je ppstats elke keer alstie de console heeft ingelezen, de logfile laten verwijderen. Wordtie ook niet zo groot ;)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Narf109
Okay, t'is gelukt... :)

Ik gebruik nu de settings die stappel_ aangaf en mijn statsrun gaat nu een heel stuk vlugger.

* Narf moet het maar met een P133 doen voor zijn stats/keyserver :P
Pagina: 1