Toon posts:

ik wil van mijn C1 af, het moet nou eens een Nokia 8850 worden...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
..maar ik heb een abo, dat volgens mij net (automatisch) met een jaar verlengd is. Ik wil het liefste mijn nummer houden, want dit is een zwaar relaxt nummer.

Ik kan dus twee dingen doen:
1.) Abo houden, nieuwe telefoon kopen met abo, SIM kaart ruilen en telefoon verkopen aan iemand (incluis het nieuwe abo)
2.) Oude abo opzeggen, nieuw abo nemen en het nummer over laten zetten, oude toestel (Sony C1) los verkopen.
Het toestel is altijd het goedkoopst als je er een abo bij neemt, vandaar. Maar hoe lang duurt het overzetten van een nummer???

Wat is wijsheid in dit geval? En hoe is trouwens die Nokia 8850?

Verwijderd

Ik had eerst Nokia 8810, was wel relaxed toestel, maar ik heb nu sinds 3 maanden de 8850. Echt de perfecte telefoon. Supergeluidskwaliteit, Dual band, Blauwe verlichting, Voice dialing, IR enz enz..
is gewoon de meest vette telefoon die je momenteel kunt krijgen (Deze krast ook niet zo als de 8810).

By the way, IR is vooral handig als je een Palm of een Laptop hebt met Infrarood.. kun je overal internetten of je email ophalen. Dat laatste is handig, internetten niet zo, want het is maar 9600 baud modem.

• 0943
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-03 20:43
ik heb ook de C1 maar ik wil nu de Z5 maar waarom de nokia 8850 waarom niet de sony Z5 die heeft toch weer dat superhandige jogdial en voor de rest [copy/paste van sony site] Dual Band
Vibra functie
WAP
5 Dimensional Jog Dial
Gewicht 82 GRAM
Lithium-Ion batterij
Voice memo
Fax/data mogelijkheid
Groot grafisch display
Telefoonboek tot 500 nummers, e-mail adressen
Organizer
Wereldklok
Easy text input
FR/HR/EFR
Stand-by tijd: 150 uur afhankelijk van netwerk en telefoongebruik
Gesprekstijd: tot 3.40 uur afhankelijk van netwerk en telefoongebruik

oke de Nokia ziet er netter uit maar toch die jogdial ben ik verslaafd aan :)

Verwijderd

Topicstarter
OK,
die jog dial is idd rielekst, maar is die Z5 verder niet precies hetzelfde (qua uiterlijk) als de C1, maar dan met antenne???? Of vergis ik me?

P.S.weet iemand hoe lang het overzetten van een nummer duurt?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Via IR, heb het weleens met m'n Nokia 6150 gedaan, is zo gebeurt binnen 8 seconden :), Piece of cake :9

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:19
semenstick, nee, de z5 is de nieuwste van sony, erg klein en relaxed. Btw ooit aan een Ericson t28s gedacht. Veel betere prijs/prestatie verhouding als de nokia dingetjes. Zelfde prestaties alleeen veeel goedkoper :)

Verwijderd

Als het gaat om puur een nieuw toestel hoef je in princiepe niet moelijk te doen. Je belt je SP (service provider, diegene die je rekeningen beheert; debitel, talkline, libertel, KPN, D*, telfort) en die kan je een aanbieding doen voor een nieuw toestel met korting. De hoogte van de korting hangt af van je belgedrag (hebben ze veel knaken aan je verdiend krijg je veel korting).
Wil je overstappen naar een andere aanbieder dan kan nummerportatie tussen de 5 en 120 dagen duren, afhankelijk van de verplichtingen die je bij je SP hebt. Meestel is de opzegtermijn 3 maanden maar aangezien je abo al is afgelopen zal dat wel aanzienlijk minder zijn.

• 0943
nee dat is de c5 die jij bedoelt die is het zelfde als de c1 maar dan dualband en trilfunctie en ng wat andere dingeten maar niet echt boeiende dingen zitten er extra op en dit is de Z5
Afbeeldingslocatie: http://www.sony.nl/productinformatie/telecom/img/producten/CMD-Z5.jpg
als het lukt dan

het is gelukt fijn !!

• BS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-03 21:30

BS

Wat ik laatst bij de belcompany heb gedaan mijn KPN ABO opnieuw verlengd waardoor alles hetzelfde bleef maar wel een nieuwe tel. voor lagere prijs

Verwijderd

Topicstarter
JUIST! imsifout & BS, dat is een idee.
Een nieuw toestel is altijd goedkoper in combinatie met een abo. Misschien dat er mogelijkheden/dealtjes bestaan met de provider. Dat zoek ik eens uit.
Maar dan niet op libertel.nl, debitel.nl, of bellen.com, want dat zijn gewoon KUTsites. (Bellen.com, van die jongen die nog BEN heet ook, zuigt het hardst; maar that's besides the point)

De Z5 is ook niet verkeerd. Die 64 nummers die in mijn C1 kunnen zijn allemaal al dik bezet. 500 is niet verkeerd!!!

• 0943
blader ook een door de revu of panorama daar staat vaak de reclame in van de Z5
Pagina: 1