Ik weet niet echt een duidelijk topic omschrijving en ik heb search gebruikt maar kon niks vinden. Maar wat ik wil is het volgende. Ik heb een DTT 2200 setje en zit met de volgende situatie. Ik heb de boxen op zo'n manier dat ze goed staat voor mijn monitor. Rechts van mijn heb ik mijn TV staan en die gebruik om films te kijken. Alleen ik moet dan mijn boxjes om zetten. De rechtsvoor speaker word mijn links voor mijn rechts achter word mijn rechts voor enz enz.
Het komt er op neer dat ik de 4 spugjes tegen de klok in 1 plaats moet verzetten (alleen de center speaker niet). Nu is het niet echt handig aangezien A. mijn kabels in de knoei komen te zitten en B. omdat ik er niet echt makelijk bij kan. Ik neem aan dat er wel meer mensen zijn die zo iets hebben en nu wou ik eens kijken of er een schakelaar voor is of er voor te maken is die mijn speakers kan schakelen.
Het komt er op neer dat ik de 4 spugjes tegen de klok in 1 plaats moet verzetten (alleen de center speaker niet). Nu is het niet echt handig aangezien A. mijn kabels in de knoei komen te zitten en B. omdat ik er niet echt makelijk bij kan. Ik neem aan dat er wel meer mensen zijn die zo iets hebben en nu wou ik eens kijken of er een schakelaar voor is of er voor te maken is die mijn speakers kan schakelen.