Komt toch pas bij het nieuwe forum
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Dat weet je zeker? Ik zag toch echt een half uurtje geleden rechtsonder in de topiclijst een mooi HCCforum ertussen staan. Helaas kreeg ik een "#1 - #29: geen toegang" meldingOp zondag 10 februari 2002 21:32 schreef SWINX het volgende:
Verwijderd
Hmzz, waarom staat hij dan bij mij al in het lijstjeOp zondag 10 februari 2002 21:32 schreef SWINX het volgende:
Het komt spoedig
ik weet lekker al het topicidOp zondag 10 februari 2002 21:39 schreef nelske het volgende:
[..]
Hmzz, waarom staat hij dan bij mij al in het lijstje![]()
Het komt spoedig
damn... jij kunt echt niet wachten he
kon je niet verder in je vorige topic
[topic=405234/1/100]
kon je niet verder in je vorige topic
[topic=405234/1/100]
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Verwijderd
enlighten meOp zondag 10 februari 2002 21:39 schreef Nielsz het volgende:
[..]
ik weet lekker al het topicid![]()
[flauw]
topicid = 407931
[/flauw]
whehehe @ editOp zondag 10 februari 2002 21:40 schreef nelske het volgende:
[..]
enlighten me
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/25
Of Course, je dacht me nog een keer uit te kunnen lachen heOp zondag 10 februari 2002 21:42 schreef nelske het volgende:
Hmzz, nog goed "gegokt" ook
Wel raar dat er een link bijstaat die linkt naar dit -> http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/4#4bOp zondag 10 februari 2002 21:42 schreef nelske het volgende:
Hmzz, nog goed "gegokt" ook
They made me do it.
Verwijderd
no commentOp zondag 10 februari 2002 21:43 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Of Course, je dacht me nog een keer uit te kunnen lachen he
Er zullen toegangsregels gelden noramaliter voor dat forum (SG-access). zo gek is dat dus nietOp zondag 10 februari 2002 21:44 schreef Tom S. het volgende:
[..]
Wel raar dat er een link bijstaat die linkt naar dit -> http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/4#4b
WheheOp zondag 10 februari 2002 21:44 schreef nelske het volgende:
no comment![]()
![]()
Het thema forum komt.Op zondag 10 februari 2002 21:32 schreef GSMboy het volgende:
Wanneer komt nou het themaforum? Ik wacht erop!
Wanneer het komt?
Nu (het is onderweg zegmaar
Wanneer het arriveert?
Als het thema bepaald is, en andere zaken geregeld zijn die het forum een beetje in banen moet leiden.
Wanneer het zover is?
Ik heb geen idee
Wat weet je nu?
Nix
Maar in dat linkie staat niet verduidelijkt dat het ook om het ThemaForum kan gaanOp zondag 10 februari 2002 21:44 schreef nelske het volgende:
[..]
no comment![]()
![]()
[..]
Er zullen toegangsregels gelden noramaliter voor dat forum (SG-access). zo gek is dat dus niet
They made me do it.
Oh, een screenie posten als bewijsOp zondag 10 februari 2002 21:39 schreef nelske het volgende:
[..]
Hmzz, waarom staat hij dan bij mij al in het lijstje![]()
Het komt spoedig
Klopt, het thema forum is er nog niet. VandaarOp zondag 10 februari 2002 21:47 schreef Tom S. het volgende:
[..]
Maar in dat linkie staat niet verduidelijkt dat het ook om het ThemaForum kan gaan
Hij is er wel, dat zegt nelske netOp zondag 10 februari 2002 21:49 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Klopt, het thema forum is er nog niet. Vandaar
They made me do it.
Uh-uh.Op zondag 10 februari 2002 21:50 schreef Tom S. het volgende:
[..]
Hij is er wel, dat zegt nelske net
Maar nog niet voor de mensen die die FAQ lezen.
Hoevaak zie jij het gebeuren dat er 5 (?) minuten lang een gesloten forum ertussen zit?Op zondag 10 februari 2002 21:47 schreef Tom S. het volgende:
[..]
Maar in dat linkie staat niet verduidelijkt dat het ook om het ThemaForum kan gaan
Verwijderd
Neuh, ik wil jou de topics niet aandoen daarOp zondag 10 februari 2002 21:49 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Oh, een screenie posten als bewijs
Je weet wel van het crew-warez board
We zijn nu toch tot het inzicht gekomen dat het niet kan en hebben dat forum maar omgedoopt in het thema forum
/onzin
Als jaymz zegt dat hij het ook in zijn lijstje heeft staan, geloof je het dan?
Themaforum is er nog niet, slechst voor de moderators al beschikbaar omdat het in ontwikkeling is.
Gelieve geduldig af te wachten en hier niet steeds topics voor te openen.
Gelieve geduldig af te wachten en hier niet steeds topics voor te openen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()