Ik heb op het moment Apache hier draaien maar als ik ga Counter-Striken en iemand is bijvoorbeeld een plaatje aan het downloaden van mijn eigen server krijg ik gewoon een ping van 2000. Dit komt natuurlijk doordat die upload bandbreedte totaal wordt opgevreten om dat plaatje er door heen te stampen. Kun je niet ergens instellen dat de Apache server maximaal 10 kb/s upload stream gebruikt of is dit niet in te stellen?
Verwijderd
probeer je httpd.conf, standaard zie ik er niks over instaan, maar misschien dat je eens op de apache website moet gaan zoeken.
Zit standaard niet iets in apache dat dat kan (zover ik kon vinden op google).
Wat ik wel vond was dit:
http://www.topology.org/src/bwshare/README.html (Apache module: bwshare bandwidth throttling)
Denk dat je daar eens mee moet gaan spelen. En natuurlijk even zoeken met google
Wat ik wel vond was dit:
http://www.topology.org/src/bwshare/README.html (Apache module: bwshare bandwidth throttling)
Denk dat je daar eens mee moet gaan spelen. En natuurlijk even zoeken met google
bandwith per protocol / client computer kun je regelen met een router-pc met bijvoorbeeld ISA server.Op zondag 10 februari 2002 22:07 schreef BronX het volgende:
Het werkt nu dus niet meer. Die programma's zijn f*cking moeilijk om te installen is er niks anders?
Onder FreeBSD kan je daar je traffic shaper voor gebruiken.
Welk os gebruik je ?
Welk os gebruik je ?
Misschien niet echt een antwoord waar je iets aan hebt, maar Linux bevat ook een traffic shaper. Alleen heb ik er met mijn 8kb/s Mxstream upstream nog geen leuke dingen mee weten uit te halen 
Ik zit nl. met een zelfde soort probleem: je kunt niet gelijktijdig Quake2 en CounterStrike spelen (voor de wiseguys, op twee verschillende bakken uiteraard
). Als je dat probeert krijg je in beiden games ping 1000/2000.
Ik zit nl. met een zelfde soort probleem: je kunt niet gelijktijdig Quake2 en CounterStrike spelen (voor de wiseguys, op twee verschillende bakken uiteraard
XP 
Om nou ook nog wat toe te voegen, met mod_bandwith of QoS gaat dit heel goed onder *nix.
Anyway ik geloof dat bij XP tegenwoordig ook een QoS zit? Ik zou toch serieus is gaan kijken naar *nix omdat dat geschreven is voor dit soort truukjes.
Om nou ook nog wat toe te voegen, met mod_bandwith of QoS gaat dit heel goed onder *nix.
Anyway ik geloof dat bij XP tegenwoordig ook een QoS zit? Ik zou toch serieus is gaan kijken naar *nix omdat dat geschreven is voor dit soort truukjes.
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
QoS kun je prima instellen met XP-TweakUI.
Downen bij M$ of zoiets als regedit.com
Ook worden er op verschillende sites prima weergegeven wat je allemaal met QoS kunt doen, waaronder dit soort grappen.
Google Rules!
Downen bij M$ of zoiets als regedit.com
Ook worden er op verschillende sites prima weergegeven wat je allemaal met QoS kunt doen, waaronder dit soort grappen.
Google Rules!
>Select * FROM users WHERE clue > 0
Pagina: 1