Wie weet er of er ook online case mod wedstrijden zijn ... zodat je niet helemaal je kast ergens heen hoeft te slepen enzo ... hoeven niet perse prijzen aan verbonden te zijn ofzo maar gewoon voor de fun ..
Misschien iets voor hier ?? iedereen 2 pics van z'n case posten en dan een poll maken dat je op alle kasten kan stemmen
ik win toch
(j/k) heb wel een keer een digidoc 5 met mijn bakkie gewonnen
2e prijs op lancentre
(zie sig)
(zie sig)
Moet het wel per categorie natuurlijk, want je heb dingen die 'leuk' zijn, maar verder niet cool enzo.
* Kapitein Edward vind dit een
idee
hehe kom maar opOp zondag 10 februari 2002 21:07 schreef _Dennizz_ het volgende:
ik win toch(j/k) heb wel een keer een digidoc 5 met mijn bakkie gewonnen
2e prijs op lancentre
(zie sig)
achja, nu kan ik ook niet achterblijvenOp zondag 10 februari 2002 21:13 schreef MoSc2001 het volgende:
[..]
hehe kom maar op
Dan maak je toch een webpage en maak je daar een CaseHeaven van?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
in de catogorien :
- tower modellen
- koffer
- kubus
- small case
oid
- tower modellen
- koffer
- kubus
- small case
oid
En wie de mooiste kast heeft wint de kast van de nr 2 en 3
haha da's wel een kwel planOp zondag 10 februari 2002 21:17 schreef Illegal_Alien het volgende:
En wie de mooiste kast heeft wint de kast van de nr 2 en 3
Ik kan site`s bouwen alleen geen tijd..... 
* Illegal_Alien zegt goeiemorgen, waar is m`n bril???
edit:
kl*** icoontjes ook, je moet ze wel goed tikken
kl*** icoontjes ook, je moet ze wel goed tikken
* Illegal_Alien zegt goeiemorgen, waar is m`n bril???
Oke komt hij ,ik wil best meedoen maar sorrie voor de brakke pics.
erug netjes gespoten hoor

Mijn Vuurvogel 1.4@1.7GHz

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Waar zijn je plaatjes dan?Op zondag 10 februari 2002 21:23 schreef Speedy-J het volgende:
deze plek is voor plaatjes
edit:
goh, ze zijn er na 15 minuten
goh, ze zijn er na 15 minuten
[zeurmode] Heb je geen ECHTE digicam? [/zeurmode]
[kamikazemode] Oeps, er komen vlammen uit m`n pc
ik moet aleen dan ff me kast verder mooden
* GuuZ vindt dit een erg goed idee
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
BlaatOp zondag 10 februari 2002 21:26 schreef Illegal_Alien het volgende:
[..]
Waar zijn je plaatjes dan?![]()
![]()
![]()
//edit//ik wou dat ik een echte digicam had ja//edit//
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Ff voor de duidelijkheid .... dit topic is nog geen wedstrijdOp zondag 10 februari 2002 21:23 schreef Speedy-J het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Had je niet eerst de plaatjes kunnen uploaden, zat al een half uur te wachten... (nee heb geen 56k maar ADSL)Op zondag 10 februari 2002 21:29 schreef Speedy-J het volgende:
[..]
Blaat
Ik leef met je mee...Op zondag 10 februari 2002 21:32 schreef Illegal_Alien het volgende:
[..]
Had je niet eerst de plaatjes kunnen uploaden, zat al een half uur te wachten... (nee heb geen 56k maar ADSL)
Maar goe ik houd me muil nu maar ,zer staan er okeej
OK omdat jij het bent
Misschien als er iemand is die zo'n poll kan maken en daar nog zin in heeft ook, maar die heb ik nog niet gezienOp zondag 10 februari 2002 21:38 schreef FMS het volgende:
zou ik mee kunnen doen met me creatie? (zie bong)
Uhh... is dit een comp of een zaagmachine?Op zondag 10 februari 2002 21:38 schreef FMS het volgende:
zou ik mee kunnen doen met me creatie? (zie bong)
Een poll kan je overal gratis aanvragen (google youknow)Op zondag 10 februari 2002 21:42 schreef MoSc2001 het volgende:
[..]
Misschien als er iemand is die zo'n poll kan maken en daar nog zin in heeft ook, maar die heb ik nog niet gezien
edit:
jajaja, moet het in één post doen foutje
Geintje zeker?Op zondag 10 februari 2002 21:44 schreef a.p.versteeg het volgende:
Mag ik ook mee doen?
Neej jij niet want dan staat er al van te voren vast wie er wint en dus wordt jij al van te voren gediskwalificeertOp zondag 10 februari 2002 21:44 schreef a.p.versteeg het volgende:
Mag ik ook mee doen?
Om iedereen aan kans te gunnen zal ik niet meedoen
.
* Illegal_Alien mijn kast zie je nergens en niemand is zo snel
* Illegal_Alien mijn kast zie je nergens en niemand is zo snel
Verwijderd
Das ook nie eerlijkOp zondag 10 februari 2002 21:45 schreef MoSc2001 het volgende:
[..]
Neej jij niet want dan staat er al van te voren vast wie er wint en dus wordt jij al van te voren gediskwalificeert
Verwijderd
Zie ik daar op die casebadges intel inside en amd inside staan????Op zondag 10 februari 2002 21:07 schreef _Dennizz_ het volgende:
2e prijs op lancentre
(zie sig)
De beste van alletwee maakt de beste van allemaalOp zondag 10 februari 2002 21:50 schreef NightZhark het volgende:
[..]
Zie ik daar op die casebadges intel inside en amd inside staan????
Verwijderd
Kijk maar naar zijn ondertitel :Op zondag 10 februari 2002 21:50 schreef NightZhark het volgende:
[..]
Zie ik daar op die casebadges intel inside en amd inside staan????
FOUTJE ZIT IN EEN KLEIN HOEKJE
Sorry foutje bedankt
Verwijderd
Hier onder dus...Op zondag 10 februari 2002 21:53 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Kijk maar naar zijn ondertitel :
FOUTJE ZIT IN EEN KLEIN HOEKJE
Verwijderd
Heb jij dan het beste van allemaal?Op zondag 10 februari 2002 21:51 schreef Illegal_Alien het volgende:
[..]
De beste van alletwee maakt de beste van allemaal
Heb zowat alle merken die je wilt hebben.
Verwijderd
Dat vroeg ik niet,en zei jij in eerste replay ook niet.Op zondag 10 februari 2002 21:55 schreef Illegal_Alien het volgende:
Heb zowat alle merken die je wilt hebben.
Ben ff aan het zoeken geweest op google (noob) maaruh waar wat hoe wie ???Op zondag 10 februari 2002 21:44 schreef Illegal_Alien het volgende:
[..]
Een poll kan je overal gratis aanvragen (google youknow)
edit:
ik vind dat je dan wel verschillende categorien moet hebben, net als met auto-tuning. Dus een categorie voor gewone cases, een categorie 'kunstzinnige ontwerpen', categorie 'functionele mods' (dus mods die daadwerkelijk wat nuttigs toevoegen aan je comp), en natuurlijk een 'unlimited categorie', waarin alles is toegestaan, incl. zelfbouw.
I reject your reality, and substitute my own.
www.polledit.com (Weet niet of het adres goed is hoorOp zondag 10 februari 2002 22:02 schreef MoSc2001 het volgende:
[..]
Ben ff aan het zoeken geweest op google (noob) maaruh waar wat hoe wie ???
Goed idee, ik zou ook meedoen als ik mijn kast had gemod.
Ik heb nu alleen nog maar xtra fan aan de zijkant
Ik heb nu alleen nog maar xtra fan aan de zijkant
Verwijderd
Ik doe wel mee
Alleen me baybus met lcd is nog niet klaar 
Zou ik met deze mod kunnen winnen?
Nee dusOp maandag 11 februari 2002 16:47 schreef Illegal_Alien het volgende:
[..]
www.polledit.com (Weet niet of het adres goed is hoor
Zeker een geintjeOp maandag 11 februari 2002 17:11 schreef Hitpoint het volgende:
Ik doe wel meeAlleen me baybus met lcd is nog niet klaar
[afbeelding]
hierbij vast mijn inzending:
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Verwijderd
Wil wel een scriptje op m'n site zetten om de boel te hosten die url maak ik dan zo snel mogelijk bekend, stuur tot die tijd een mailtje naar casemod@mhoogerwerf.nl met je naam en email adres en welke categorie zie eerder in post en 2 foto's van je casemod
nooit gehoord van www.virtual-hideout.net 
moet je daar zoeken, als je dat niet vind dan weet ik het ook niet meer
moet je daar zoeken, als je dat niet vind dan weet ik het ook niet meer
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Verwijderd
Zo beterOp maandag 11 februari 2002 17:17 schreef MoSc2001 het volgende:
[..]
Nee dus
[..]
Zeker een geintje

Ik ken wel scriptje maken, kunnen de "deelnemers" accountje maken, foto's invoeren etc.
Maken we et beetje proffecional:
4 foto's: van voren en zijkant(kies je beste kant), overdag en in et donker.
Daarna kan publiek gaat stemmen.. (zal ik cookie system in zetten, dat je nie 20 x kan stemmen op 1 kast).
Verdeel in categorien, gemeld zoals boven.
En cijfer voor 4 delen:
Orginaliteit, afwerking, "vet"-waarde en efficientie(nut van de kast)
Ken em deze week afhebben..
accoord?
Daarna kan publiek gaat stemmen.. (zal ik cookie system in zetten, dat je nie 20 x kan stemmen op 1 kast).
En cijfer voor 4 delen:
accoord?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Yeah ... kijk hier hebben we wat aan !!!Op maandag 11 februari 2002 17:53 schreef Karreman het volgende:
Ik ken wel scriptje maken, kunnen de "deelnemers" accountje maken, foto's invoeren etc.
En cijfer voor 4 delen:
accoord?
wat mij betreft is het perfect !! ... ga gelijk ff de foto's maken
Ben aan de slag..
hoop em eerder af te hebben..
nog extra ideeen? (buiten top 10, beetje stats enzo)
hoop em eerder af te hebben..
nog extra ideeen? (buiten top 10, beetje stats enzo)
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
heel goed idee!
verder zou je nog een rank bij kunnen doen rekening houdend met de hoeveelheid ervaring de modders hebben erbij kunnen zetten zodat het eerlijk blijft zoiets
Karreman RULEZ!
verder zou je nog een rank bij kunnen doen rekening houdend met de hoeveelheid ervaring de modders hebben erbij kunnen zetten zodat het eerlijk blijft zoiets
Karreman RULEZ!
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
maar wie gaat ze dan hosten ik kan wel effe een subdomein maken op mijn site als dat nodig zal zijn ?
Verwijderd
bescheiden of bescheten?Op zondag 10 februari 2002 21:07 schreef _Dennizz_ het volgende:
2e prijs op lancentre
(zie sig)
Verwijderd
heb jij webruimte zat?Op maandag 11 februari 2002 17:53 schreef Karreman het volgende:
En cijfer voor 4 delen:
accoord?
ik heb goeie betaalde hosting dus als je wil.
sub domain is te doen
mysql/php/asp/zelfs telnet
dit is de url http://www.powergamez.com (geen sitetjek, alleen dat ze ff snelheden kunnen testen), die server gaat tot 500kb/s down(gemiddeld 200kb/s)
[edit] nou zie ik dat je ook een homepage hebt.
niet goed gekenen
Ken gebeuren[edit] nou zie ik dat je ook een homepage hebt.
niet goed gekenen
Maar heb denk vanavond (rond 2 uur) of anders morgenavond (heb kantoorbaan..) het aanmeldingsscript af.
Dus kan je dan vast in gaan schrijven. Uiteraard wordt et allemaal beetje GoT style..
Btw#2. De inschrijving zal behoorlijk uitgebreid zijn (alle specs over je comp), dit kunnen we dus ook gaan gebruiken voor een database van de ge-tweakde compies hier.
De grenzen zijn eindeloos...
Janken ik had de eersteOp zondag 10 februari 2002 21:07 schreef _Dennizz_ het volgende:
2e prijs op lancentre
(zie sig)
zolang je me geen "mooiere" zelfgemaakte casemod van jezelf laat zien toon ik geen enkel respect voor deze uitspraakOp dinsdag 12 februari 2002 00:09 schreef JJMeatloaf het volgende:
[..]
bescheiden of bescheten?
count me in !
al is ie nog niet af , voor mooie foto's kan ik altijd zorgen dus hou me op de hoogte .
al is ie nog niet af , voor mooie foto's kan ik altijd zorgen dus hou me op de hoogte .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Verwijderd
ALs we dit serieus gaan doen, wil ik best wel de website bouwen, maar dan moeten we dr ook ECHT mee doorgaan, ik heb geen zin om uren in die website te stoppen om m daarna te vergeten 
Dus als iedereen nog wilt: mail me hier mxclownstream@hotmail.com (ook voor msn)
Dus als iedereen nog wilt: mail me hier mxclownstream@hotmail.com (ook voor msn)
Verwijderd
hehe lol, eindeloze grenzen, dat geeft niet veel mogelijkhedenOp dinsdag 12 februari 2002 00:29 schreef Karreman het volgende:
De grenzen zijn eindeloos...
je bedoelt vast de mogelijkheden zijn eindeloos
ik vind het wel een puik plan, maar ik voel meer voor het idee om er een OCM gallery van te maken, dus ook met OC resultaten, casemods, polls etc... ietsje uitgebreider dus dan.
Als je het topic Helemaal gelezen zou hebben dan zou je weten dat er al iemand bezig is ...Op dinsdag 12 februari 2002 16:21 schreef VAC het volgende:
ALs we dit serieus gaan doen, wil ik best wel de website bouwen, maar dan moeten we dr ook ECHT mee doorgaan, ik heb geen zin om uren in die website te stoppen om m daarna te vergeten
Ik wacht nog steeds op HET adres waar we nou onze MODjes kunnen posten
We moeten ook ff een precieze grote van de file's afspreken dat niet de ene met pic van 1024x768 komt van 500Kb en de ander met tumbnails van 30x30
Ik denk dat pics van zo'n 600x450 ofzo wel mooi zijn en dan niet meer dan 80Kb
Mensen hier andere ideen over
Ik denk dat pics van zo'n 600x450 ofzo wel mooi zijn en dan niet meer dan 80Kb
Mensen hier andere ideen over
Ja kan ookOp dinsdag 12 februari 2002 16:31 schreef K-Mile het volgende:
je bedoelt vast de mogelijkheden zijn eindeloos
ik vind het wel een puik plan, maar ik voel meer voor het idee om er een OCM gallery van te maken, dus ook met OC resultaten, casemods, polls etc... ietsje uitgebreider dus dan.
Maar ik ben bijna klaar met de aanmeldingpagina.
http://www.team-ppm.com/GoT/index.html
Je kan nog niet submitten, was ff voor de indeling en volledigheid. Ik heb momenteel de picgrootte op 640x480 staat in jpg, zodat de 56k6'ers (ik tot eind van de maand) ook makkelijk door de modjes heen kunne bladeren.
Geef ff op/aanmerkingen voor evt extra onderdelen.
Uiteindelijk kan ik dus dit ombouwen tot casegalerie of wat dan ook.. eenmaal de info erin, ben je klaar.
Btw, je krijgt als deelnemer een account, kan je later dus ook je gegevens wijzigen.
Ik ga zo eerst ff gaatjes boren met mn nieuwe boorstuk (zie topic "dremel beter dan decoupeer" ofzoiets).
Verwacht aanmelding rond 9 a 10 uur af te hebben.
Stay Tuned..
Ben gisteravond begonnen.. En frontpage doet nix meer, dus moet html allemaal zelf gaat zitten tikken:'(
Hoop zoveel mogelijk te doen vanavond.
Verwijderd
heb nog wel een leuk idee. In een houten kist
lekker makkelijk zagen. heb hier een hele grote wijnkist... MET HANDVAT. kennen we natuurlijk heel 'onopvallend' meenemen naar school
Verwijderd
Doe maar rustig aanOp dinsdag 12 februari 2002 19:00 schreef Karreman het volgende:
Ben gisteravond begonnen.. En frontpage doet nix meer, dus moet html allemaal zelf gaat zitten tikken:'(
WAAR HEB JE HET OVEROp dinsdag 12 februari 2002 19:06 schreef jurian het volgende:
heb nog wel een leuk idee. In een houten kistlekker makkelijk zagen. heb hier een hele grote wijnkist... MET HANDVAT. kennen we natuurlijk heel 'onopvallend' meenemen naar school
Heel leuk ideeOp dinsdag 12 februari 2002 19:06 schreef jurian het volgende:
heb nog wel een leuk idee. In een houten kistlekker makkelijk zagen. heb hier een hele grote wijnkist... MET HANDVAT. kennen we natuurlijk heel 'onopvallend' meenemen naar school
Aanmelding is gereed, check [topic=410120/1/25] voor details.
je kunt het ook doen dat:
de eerste krijg de comp van de 2e, de tweede v/d 3e etc.
dus:
no1 heeft dan: de 1e en de 2e
no2 heeft dan: de 3e
no3 heeft dan: de 4e
de eerste krijg de comp van de 2e, de tweede v/d 3e etc.
dus:
no1 heeft dan: de 1e en de 2e
no2 heeft dan: de 3e
no3 heeft dan: de 4e
Pagina: 1