Midtown madness 2 max aatal auto's

Pagina: 1
Acties:

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 22:40

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Ik zit met een probleem! Ik heb voor Midtown Madness superveel auto's e.d. gedownload. En na lang zoeken ben ik er erachter gekomen dat na 170 nieuwe auto's/banen het spel crasht zodra je het opstart. Ik krijg dan een zwart scherm.

Weet iemand misschien hier iets aan te doen?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
owja, lol, ik heb er net 168. dan nu maar eens kappen met downloaden.
Misschien werkt het bij mij wel, aangezien ik de niet 100% helemaal legale versie heb. ik heb namelijk ook geen carloader nodig en al dat spul

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
carloader?

Die site ging net ff down toen ik aan het downloaden was. Ze hadden gewoon ff de webserver platgegooid. Ik zit ook vollaan van die auto's neer te slurpen.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 18:23
kan je er andere auto's etc. er voor downloaden dan?
dat wist ik niet eens :+

Verwijderd

kan iemand ff uitleggen hoe, want lijkt me wel leuk.

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
http://www.midtown2.de/cars.php

Have fun.. maar denk eraan dat hij vastloopt bij de 170 |:(

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
heej die site kon ik niet thnx. Ik haalde me auto's altijd van http://www.mm2cars.com
Pagina: 1