Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mag m'n topic ff terug ?

Pagina: 1
Acties:

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-11 02:15

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Topicstarter
Het gaat om http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/407785
Waarom is deze naar HK gemoved ?
Omdat er een vage reply op kwam en omdat 1 dude System Of A Down niets vond ?
t blijft een muziek/concert topic en ik heb m al in het juiste forum geopend.
Thanx.. ;)

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:26

Steffie

Opaque

Lijkt me niet verstandig. De manier waarop je dat topic opende vind ik geen goede manier om een discussie te starten. Dat lokt alleen maar verkeerde reacties uit, wat je zelf ook duidelijk kan zien voordat het naar de HK was verplaatst.

Dat het over muziek gaat is in dit geval geen reden om het weer terug te verplaatsen naar NSTM.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Topicstarter
Ehhm ik ben dus blij dat DEP het voorprogramma is en reageerde misschien wel een tikkeltje enthousiast..
Wat is nou precies je reden ? maw. Wat heb ik in jouw optiek precies fout gedaan dat mijn topic niet goed maakt voor het Nieuws, Sport, TV & Muziek forum ?
Ben gewoon benieuwd..

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
je eerste post in dat topic vraagt gewoon om reacties wat dus op een discussie uitloopt

vandaar naar de HK, dat is ook wat Steffie zegt...

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Topicstarter
Ik wil gewoon laten weten wat het voorprogramma is en hoe ze klinken..
Ik vind het gewoon een uiterst bizar iets aangezien ze niet echt in dezelfde 'hokjes' zitten qua muziekstijl.
Sorry dat ik de mensen hier wat probeer bij te brengen enzo.
Ik weet zeker dat er nog een zooi mensen gaan zeuren over wat nou precies het voorprogramma gaat worden van SOAD in de Heineken MusicHall volgende maand en dat gaat ZEKER WETEN weer voor een enorme opsomtopic zorgen met allerlei bands waarvan iedereen denkt dat die het vp zijn..

Ik vat m nog niet helemaal.. een topic open je toch om de discussie/informatie ?
Ik snap 'm dus nog steeds niet omdat er dus nog steeds geen antwoord is op m'n vraag..
Ja ok.. er wordt wel antwoord gegeven maar vaagjes..
Maar goed.. 't Is jullie ding.. whatever.
Ik ben hier toch in de mindere positie en kan dit onmogelijk winnen. ;):D

Your call I guess
I rest my case (maw. I'm done bitchin' ;))

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
Op zondag 10 februari 2002 21:22 schreef .KeN. het volgende:
Ik wil gewoon laten weten wat het voorprogramma is en hoe ze klinken..
Ik vind het gewoon een uiterst bizar iets aangezien ze niet echt in dezelfde 'hokjes' zitten qua muziekstijl.
Sorry dat ik de mensen hier wat probeer bij te brengen enzo.
Ik weet zeker dat er nog een zooi mensen gaan zeuren over wat nou precies het voorprogramma gaat worden van SOAD in de Heineken MusicHall volgende maand en dat gaat ZEKER WETEN weer voor een enorme opsomtopic zorgen met allerlei bands waarvan iedereen denkt dat die het vp zijn..
Dan zal dat ook wel HK worden he...
Ik vat m nog niet helemaal.. een topic open je toch om de discussie/informatie ?
Er zit verschil tussen discussie en informatie.
Ik snap 'm dus nog steeds niet omdat er dus nog steeds geen antwoord is op m'n vraag..
Zie FAQ, dan moet je geen topics starten die in de HK eindigen
Ja ok.. er wordt wel antwoord gegeven maar vaagjes..
Maar goed.. 't Is jullie ding.. whatever.
Ik ben hier toch in de mindere positie en kan dit onmogelijk winnen. ;):D

Your call I guess
I rest my case (maw. I'm done bitchin' ;))
hehe hij ziet het eindelijk in :+

---

Sorry Steffie ik moest gewoon ff antwoord geven.

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Topicstarter
Whatever man..
Ik ben het er iig niet mee eens...
Just wanted to let that be clear ;) :P
(Dit was echt m'n laatste post hier.. I promise :))

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:26

Steffie

Opaque

Op zondag 10 februari 2002 21:10 schreef .KeN. het volgende:
Wat is nou precies je reden ? maw. Wat heb ik in jouw optiek precies fout gedaan dat mijn topic niet goed maakt voor het Nieuws, Sport, TV & Muziek forum ?
De manier waarop je het topic opent. Normaal begin je met een stelling als je een discussie op gang wilt brengen. Nu is het gewoon een mededeling en de manier waarop je het schrijft zet je gelijk een hele groep mensen weg. En zoals je toch hopelijk wel ziet zijn de eerste vijf of zes posts echt waardeloos wat betreft hun inhoud voor NSTM.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Pagina: 1