Toon posts:

Netwerk valt weg na een paar uur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probje, mijn netwerk valt weg na een paar uur. (netwerk: ADSL ==> SERVER/WORKSTATION ==> WORKSTATION)
Nou heb ik het inet gedeeld voor de workstation en filesharing aangezet, filesharing valt na een paar uur uit , ik kan (via mijn server en andersom) niet meer het netwerk doorzoeken maar inet blijft wel overal beschikbaar.
Ik heb dit al een lange tijd en kan maar geen oplossingen vinden en heb ook gezocht me de search ja :)
Sys Specs: server AMD athlon 1200 Mhz 640 mb ram een 100 Mbit Sitecom NIC en voor ADSL een 100 Mbit realtech NIC workstation Intel Celeron 533 Mhz en 64 MB ram ook met een Sitecom NIC.
Heeft misschien iemand de oplossing, dan ben ik ook weer blij. :)

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:50

AMDFreak

Intel is zo..

Ik weet niet welk proggie je gebruikt voor het delen van je internet verbinding.. maareh..

Mocht je sygate gebruiken.. dan staat daar: Als je niks met de verbinding doet.. auto disconnect.. uitvinken

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:37

Rashann

Zoek de hond...

Lijkt zo eerder een soft- als een hardware probleem, post eens de OSen en netwerksoftware (if any) die er draaien?
Op zondag 10 februari 2002 20:02 schreef InterFreak het volgende:
Ik weet niet welk proggie je gebruikt voor het delen van je internet verbinding.. maareh..

Mocht je sygate gebruiken.. dan staat daar: Als je niks met de verbinding doet.. auto disconnect.. uitvinken
Z'n I-net blijft WEL werken, z'n filesharing niet...

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Topicstarter
ow ja helemaal vergeten , op de server draai ik win2000 sp2 en op de workstation win ME ik draai sygate ja maar ff voor de duidelijkheid internet doet het wel, alleen netwerkomgeving niet ip's server 192.168.0.1 client 192.168.0.2
Eum netwerksoftware nou ik gebruik niets anders dan de normale windows software o ja ook nog sub7 af en toe ;)

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand de oplossing al?

Verwijderd

Dit probleem had ik ook toen ik een gewone comp als server gebruikte, nu heb ik een echte server, en het probleem heeft zich niet meer voorgedaan.

Het schijnt dat service pack 2 fouten bevat, probeer eens alleen service pack 1

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou best service pack 2 willen verwijderen , maar kan dit verder geen kwaad of mis ik dan heel belangrijke updates?

Verwijderd

Topicstarter
wil/kan iemand mij nog helpen?
Pagina: 1