12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu
handig voor te overclocken om zo je processor koel te houden
Verwijderd
Probeer het dan in een campingkoelkastjeOp zondag 10 februari 2002 19:56 schreef The.Force het volgende:
frigo misschien?
handig voor te overclocken om zo je processor koel te houden
monitor -> tv
tv -> pc
die heb ik al eens langs zien komen,Op zondag 10 februari 2002 20:01 schreef TheManinBlack het volgende:
In je bureaulade?
in een wc is wel geinig > maar is al eens gedaan
valt de cv ketel onder draagbaar
plastic boodschappentas?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
[edit: te laat]Op zondag 10 februari 2002 20:05 schreef CIOMrCrazy het volgende:
hmm..nog 1 eis eigenlijk, moet draagbaar zijn
boodschappentas?
In een 8086
Een pan (van de erwtensoep)
Sja, waar kun je je pc indouwen
Neefje komt net met het idee hem in een gettoblaster te bouwen, heb je gelijk speakers
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Verwijderd
heb je meteen een divx systeem
Verwijderd
Verwijderd
Maar om iets orginelers te verzinnen, dat gaat inmiddels alweer moeilijk.
Verwijderd
autoOp zondag 10 februari 2002 19:52 schreef CIOMrCrazy het volgende:
Zoals topictitle zegt...ik zoek iets waar ik een PC in kan bouwen.
Een koffer is leuk..maar al vaak gedaan...
iemand andere ideeën?
vliegtuig
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
oude printer, Je Matrix Jas
Verwijderd
Dan maak je zelf een kast die hoger isOp zondag 10 februari 2002 20:18 schreef CIOMrCrazy het volgende:
nou..had een id, videorecorder..maja....heb ik nix aan..ivm de PCI kaarten etc, niet hoog genoeg
Je videocrecorder?
Je kapotte versterker?
Je zelfgemaakte kast?
Je klerenkast?
Je hamster kooi?
Je vogelhuis?
Je boomhut?
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Hee, ik bouw een PC in mijn vriendin, da's dan ook nog eens kunstmatige intelligentie, mag ik haar misschien wel als afstudeerproject nemen..Op zondag 10 februari 2002 20:14 schreef 001Michael het volgende:
In de bank in je tv in je bed in iets waar je het niet zieten waar je er altijd al een had willen hebben
Verwijderd
volges mij moet dat wel kunnen heb een keer een video recorder waar 2 video banden inkunnen boven elkaarOp zondag 10 februari 2002 20:18 schreef CIOMrCrazy het volgende:
nou..had een id, videorecorder..maja....heb ik nix aan..ivm de PCI kaarten etc, niet hoog genoeg
(weet ff niet meer waar volges mij in zo'n wehkamp cataloges)
daar kan het volges mij wel dus
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Verwijderd
in een box
in een magnetron
in een fax/telefoon
onder je stoel (geen fans erin en je hebt ook een stoel verwarming)
Verwijderd
Ik ben er trouwens niet meer mee door gegaan omdat het een beetje veel problemen gaf.. Maar er komt ooit nog wel eens een router in ofzo
In een draagbaar!
[/bijdehand]
Verwijderd
In de oven
In een kluis
onder de trap
op de badkamer
in het bureau blad
in een broodtrommel
word een beetje noeilijk op LAN's etc maar moet kunne lijkt meOp zondag 10 februari 2002 21:26 schreef DETONATORX het volgende:
ja of zo'n groot olievat
Verwijderd
ik heb gewoon een construktie op een allu transportkarretje gebouwd waar alles blijft inzitten ook na de beurs.
Verwijderd
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Verwijderd
WaterkoelingOp zondag 10 februari 2002 22:17 schreef Terror het volgende:
In die grootste super soaker. (watergun)
Verwijderd
Maar hij moet wel hard aan staan anders fikt je proc weg en het is ook wel lekker op een lanparty
Verwijderd
Komt vol stof te zitten lijkt meOp zondag 10 februari 2002 22:43 schreef --tID-- het volgende:
inbouwen?? waarom niet met visdraad je hele pc ophangen
Als 'ie portable moet zijn, stop je 'm in zo'n draagbare camping-tafel. (doet me denken aan Guust Flater)
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
hee, niet mij beledigen hé?Op zondag 10 februari 2002 23:17 schreef TD-er het volgende:
spijker je mainboard aan de onderkant van je bureau.
Als 'ie portable moet zijn, stop je 'm in zo'n draagbare camping-tafel. (doet me denken aan Guust Flater)
Verwijderd
heb je wel beetje last van nattigheidOp zondag 10 februari 2002 23:22 schreef Lantaarnpaal het volgende:
DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO DILDO
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en niet zo handig als je zus of moeder ermee wil spelen
[edit2]
pak een knuffel beer
[/edit2]
-Te huur
in je cd-rek
in een oude sok
in de klerenkast
in een plastic zak
op je jas (super draagbaar)
enzovoorts...
SRK35ZS-W
wel handig als je een server park hebt... hoef je 1 VAT mee te nemen die rol je naar de lanOp zondag 10 februari 2002 21:30 schreef thijz het volgende:
[..]
word een beetje noeilijk op LAN's etc maar moet kunne lijkt me
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Heb je hem altijd bij je
Automatiseren kan je leren!
Verwijderd
LOL @ stofzuigerOp zondag 10 februari 2002 19:54 schreef Enterprice_NL het volgende:
PlexieMOD, stofzuiger, printer, modelauto (schaal 1:10), barbiehuis?!?! Om een paar op te noemen
ja tis wel een goed ID je hebt er ruimte zat in
bij zo'n 2e hands zakie (kringloop OID ) kan je ze wel halen
Verwijderd
Ja, errug grappig... Bof ik even; ik heb al een electrische rolstoel...Op maandag 11 februari 2002 09:57 schreef YKW het volgende:
Hak een been af, zorg dat je zo'n electrische rolstoel krijgt, en bouw daar je computer in.
Heb je hem altijd bij je. Da's ok handig voor lan-partys, kun je gewoon naar binnen rijden. LCD-tje en een wireless LAN, en je hebt geen draad nodig.
Meh ...
Verwijderd
bij je buren jatten ofzo.
Kzie het al voor me op de lan-party: "hebbie me mail nog
gehad? UUhn, nee ff in me brievenbus kijken. "
haha, ik kreeg net hetzelfde ideeOp maandag 11 februari 2002 10:42 schreef DragonLord het volgende:
In zo'n groene brievenbus van de ptt, die moet je maar
bij je buren jatten ofzo.
Kzie het al voor me op de lan-party: "hebbie me mail nog
gehad? UUhn, nee ff in me brievenbus kijken. "
Chriet Titulaer is de man
Iemand met me eens?
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Ruimte genoeg, wieltjes eronder, oude op afstandbestuurbare auto ombouwen zodat je een rijdende comp hebt...
Verwijderd
Nah, dan lijkt het alsof je de mailserver bent, je hebt vanOp maandag 11 februari 2002 10:51 schreef Illegal_Alien het volgende:
De PTT is toch die brievenbussen aan het vervangen voor nieuwe? (ik bedoel die rode)
Ruimte genoeg, wieltjes eronder, oude op afstandbestuurbare auto ombouwen zodat je een rijdende comp hebt...
die groene aan een paaltje of aan de muur.
Deze moet je bij de ptt bestellen, als de postbode meer dan
2 meter naar je brievenbus moet lopen. De luiwammessen
maaruh ik zou zeggen in een oude videorecorder
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Verwijderd
Verwijderd
owjah aan/uit knop en knoppen voor cd-rom enzow doe je natuurlijk boven op de kast op een paneeltje dat begrijp je wel die leg je naar buiten
Op school hebben wij van die grote ronde asbakken op een soort poot. Daar zou ook heel mooi een PC'tje inpassen, en de kabels kan je netjes via die poot wegwerken
Of je legt je pc gewoon naast je op je bureau. Hoef je ook niet te bedenken waar je hem in moet stoppen...
Shit, dubbelpost. Gewoon geen kast, zo op je bureau, wel met antistatisch materiaal eronder, van dat soort rubber kan ook handig zijn...gebruik ik altijd voor testopstellingen.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Verwijderd
Hey dragonlord, zegt de user sinaasappel je wat?Op maandag 11 februari 2002 10:56 schreef DragonLord het volgende:
[..]
Nah, dan lijkt het alsof je de mailserver bent, je hebt van
die groene aan een paaltje of aan de muur.
Deze moet je bij de ptt bestellen, als de postbode meer dan
2 meter naar je brievenbus moet lopen. De luiwammessen