Toon posts:

Versterker/receiver+speakers voor redelijke prijs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een versterker/receiver + speakers.(nieuw)..alleen ik weet er echt helemaal nix vanaf..dus wilde ik jullie om advies vragen ;) Mijn budget ligt rond de 1200 gulden (liefst minder) en goede prijs kwaliteit verhouding zou wel leuk zijn. Verder wil ik gewoon 2 speakers dus geen 5.1 set ofzo...alvast bedankt voor de reacties

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Misschien iets van een Yamaha versterker (een gewone stereo-versterker, dus geen DD/DTS ding) en een stel Tannoy speakers? mX1 of mX2 bijvoorbeeld...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Ik zal je topic niet dicht gooien, maar deze topics komen wel dagelijks. Je zal dus ook redelijk wat info kunnen vinden met de search.
Bovendien kan ik je al vertellen wat er gezegd gaat worden: ga zelf luisteren :).

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 februari 2002 19:59 schreef Jag het volgende:
Ik zal je topic niet dicht gooien, maar deze topics komen wel dagelijks. Je zal dus ook redelijk wat info kunnen vinden met de search.
Bovendien kan ik je al vertellen wat er gezegd gaat worden: ga zelf luisteren :).
Thx dude, ik heb de search ook gebruikt trouwens maar ik werdt er niet echt veel duidelijker van...

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

1 tip, als je toch alleen stereo wilt. Neem een losse versterker en geen receiver. Goedkope DTS receivers zijn echt minder goed in stereo. Bovendien betaal je extra voor het radio deel en DSP shit. (tenzij je graag naar de radio luistert, natuurlijk).

Voor f 1200 is er keuze zat, Rotel + B&W303 bv.

edit: en verder heeft Jag gelijk. Zoek een een goed gesorteerde hifi winkel uit in je omgeving, kies 3 CD's uit die je goed kent en ga luisteren (eerst de speakers kiezen). Als je goed behandeld wordt en je kunt een redelijke prijs bedingen, dan koop je terplekke. Zo niet dan maak je een keuze en koop je elders voor minder (bv in duitsland).

2 crush your enemies, 2 win the Tournament