Toon posts:

Je kan beloond worden voor het gebruik van je computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Veel mensen kennen het gratis surfen al, maar nog altijd veel te weinig mensen kennen het surfen en het gebruiken van je computer waar jij voor betaald wordt.

Deze site, voor nieuwelingen, probeert het je allemaal heel eenvoudig uit te leggen: http://i.am/earning

Verwijderd

Goed dat je er bij zegt dat die link voor nieuwelingen is. Ik had er bijna op geklikt, zeg...

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dan ook junior member... ;-)

Wees gerust, er zijn wel degelijk mensen die hier nog niets over afweten.

Dit is dus geen topic voor ervaren ouwe rotten...

Verwijderd

Zouden de mensen die hier nog nooit over gehoord hebben ff hun hand willen opsteken? Ik tel er niet veel :)

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Wees gerust, er zijn wel degelijk mensen die hier nog niets over afweten.
Niet op dit forum!

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Topicstarter
Ikzelf wist er tot voor kort ook niets van af, terwijl ik me wel al jaren bezighield met tweaken...

Ik bedoel, waarom zo overtuigd dat je alles al weet? Ik ontdek graag nieuwe dingen

Verwijderd

McBain, ik ben er nog lang niet van overuigd dat ik alles weet.
Maar een postje als die van jouw, in een forum waar sommige mensen knettergek worden van de hoeveelheid betaald surfen threads, komt dan wat krom over. Snappie?!
Neemt niet weg dat hele horden mensen inderdaad nog van niets weten, maar de kans is niet bijzonder groot dat je die in dit forum tegenkomt...

Verwijderd

Ik vind dit wat een slijmerige manier om referals te vinden. Niet dat ik er zoveel heb, maar ik wil niet op zo'n trieste manier mijn publiek bereiken.

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk ligt het ergens wel in mijn bedoeling om referrals te krijgen. Wie niet?

De reden waarom ik deze topic plaatste is terug te vinden in Topic "Hoeveel heb jij al verdiend met "krijg betaald om te internetten"". Daar beweerden mensen als Catman, Henny en Neptunes stellig dat er nog steeds duizenden mensen niets weten over betaald internetten.

Ik geef wel toe dat het misschien beter op andere fora was geplaatst.

Verwijderd

Precies.
Er zijn inderdaad nog duizenden mensen die het niet weten, of niet willen geloven (groot verschil), maar niet op dit forum. je merkt zelf al op dat er een topic is over "Hoeveel heb jij al verdiend met krijg betaald om te internetten".

Ik doelde meer op mensen die net met internet beginnen. Die weten vaak nog niks van geldsurfen. Maarja, die weten vaak ook nog niks van zoekmachines :)

Verwijderd

Topicstarter
Wie kent een forum waar zo'n topics niet onmiddellijk de rug toegekeerd worden?
Pagina: 1