Met de aankoop van mijn nieuwe PC heb ik gekozen voor een 19" CRT. Ik wil dan ook een goede monitor, het moet een trinitron zijn, maximale resolutie iig 1600x1200. en op 1280x1024 minimaal een refreshrate van 80Hz. Lager dan 70Hz ga ik trippen. Mijn eis is dan ook dat deze monitor op 1024x768 en 1280x1024 perfect presteerd, geen wazige vlakken enzo. De prijs mag tot $600, en het gewicht maakt niet uit.
Met deze eisen ben ik uitgekomen op de Sony G420S. Uit verschillende review blijkt dit een van de beste, maar duurste monitoren. Aangezien de prijs van deze monitor rond de $425 ligt, is dat voor mij een prima prijs. Met iiyama monitoren heb ik een slechte ervaring, dus liever geen iiyama. Ook merken zoals LG, viewsonic komen bij niet in aanmerking.
Is er iemand die ervaring heeft met deze monitor??
En is er iemand die ervaring heeft met een monitor die gelijk aan deze Sony G420S presteerd?
Met deze eisen ben ik uitgekomen op de Sony G420S. Uit verschillende review blijkt dit een van de beste, maar duurste monitoren. Aangezien de prijs van deze monitor rond de $425 ligt, is dat voor mij een prima prijs. Met iiyama monitoren heb ik een slechte ervaring, dus liever geen iiyama. Ook merken zoals LG, viewsonic komen bij niet in aanmerking.
Is er iemand die ervaring heeft met deze monitor??
En is er iemand die ervaring heeft met een monitor die gelijk aan deze Sony G420S presteerd?
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590