Ik kan op mn Win2k met 768mb ram, plextor 8x4x32 divx branden, alleen als ik een svcd doe met fireburner of nero dan krijg ik buffer underuns...
Maxtor hd, en amd 800mhz.Op zondag 10 februari 2002 19:03 schreef Vlabakje90 het volgende:
wat voor proc en harddisk heb je?
draai je teveel programma's op de achtergrond?
Nee draai geen progs op 8tergrond.
Huh? Via-drivers?? vertel..Op zondag 10 februari 2002 20:07 schreef chimo het volgende:
heb je via drivers geinstalleerd?
ja, als je een via chipset hebt op je bord hebt tenminste: ide busmaster, pci bridge, agp controiller, dma kan je aanzetten enzo..
dus mocht je een via hebben, installeer ze en installeer niet de irq port driver(de 3de in het rijtje uitvinken, in win98 dan)
succes en laat het weten als dat het probleem opgelost heeft
dus mocht je een via hebben, installeer ze en installeer niet de irq port driver(de 3de in het rijtje uitvinken, in win98 dan)
succes en laat het weten als dat het probleem opgelost heeft
Probeer je een mpeg file te branden of een imagefile? (.bin ofzo). Ik denk een imagefile omdat je het ook over Fireburner hebt. Misschien is die image niet helemaal goed. Je zou nog CDRwin kunnen proberen.
En anders, probeer hem eens te branden met VCDeasy. Die maakt gebruik van het programma CDRDAO. Je kan in VCDeasy ook een Mpeg1/2-file slepen (moet wel VCD of SVCD compliant zijn) en dan maakt hij er een keurige imagefile van en kan die nog gelijk branden ook.
En anders, probeer hem eens te branden met VCDeasy. Die maakt gebruik van het programma CDRDAO. Je kan in VCDeasy ook een Mpeg1/2-file slepen (moet wel VCD of SVCD compliant zijn) en dan maakt hij er een keurige imagefile van en kan die nog gelijk branden ook.
Gewoon rösti
Ik krijg de bin file met fireburner nu wel gebrand, maar het gaat maar net -> op 4 speed.
ZOuden de via drivers iets uithalen om zo toch mn 8 te halen? En wara haal ik deze?
ZOuden de via drivers iets uithalen om zo toch mn 8 te halen? En wara haal ik deze?
Divx eerst converteren naar VCD of SVCD met TMPGEnc.
Dan pas branden.
Dan pas branden.
Please excuse any spelling mistakes. I have dyslexic fingers.
Bij mij liep Nero steeds vast als ik rechtstreeks in Nero naar VCD wilde branden, al tijdens het encoden trouwens. Met TMGP en apart de audio omzetten ging het wel goed.
Ach ik heb de brander weggeknikkerd, en een plextor 24/10/40 gekocht en die doet het
-> buffer underun protectie
Pagina: 1