HlpDsk nog steeds niet
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
maar als ik nou wil zoeken naar een functie in MS Word? hoe moet ik het dan formuleren?Op zondag 10 februari 2002 18:38 schreef DR het volgende:
veel gebruikte woorden worden gefilterd
-geloof ook
heeft nix met Topix te maken. als je bij google "op" intikt wordt het ook gefilterdOp zondag 10 februari 2002 18:41 schreef mgfun het volgende:
Wat een wazig zoek programma heeft Topics toch...
Logish nadenken en logishe termen bedenken, dan lukt het welOp zondag 10 februari 2002 18:40 schreef Wisp het volgende:
[..]
maar als ik nou wil zoeken naar een functie in MS Word? hoe moet ik het dan formuleren?
noisewords noemen ze dat dus 
[search=noiseword]
[search=noiseword]
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
F1 in word zelfOp zondag 10 februari 2002 18:40 schreef Wisp het volgende:
maar als ik nou wil zoeken naar een functie in MS Word? hoe moet ik het dan formuleren?
Over welke functie wil je wat weten ?Op zondag 10 februari 2002 18:40 schreef Wisp het volgende:
[..]
Verwijderd
school welOp zondag 10 februari 2002 18:39 schreef Merely het volgende:
HlpDsk nog steeds niet
bij welk aantal wordt een woord een noiseword?
Ik had even slotje en utfs opgezocht, maar dat zijn geen noisewords. Alhoewel ze volgens mij behoorlijk vaak voorkomen.
Na Googlewacking, nu ook Noiseword hunting
Ik had even slotje en utfs opgezocht, maar dat zijn geen noisewords. Alhoewel ze volgens mij behoorlijk vaak voorkomen.
Na Googlewacking, nu ook Noiseword hunting
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Op het web gezocht naar op. Resultaten 1 - 10 van circa 256,000. Zoekbewerking duurde 0.19 seconden.Op zondag 10 februari 2002 18:44 schreef DR het volgende:
[..]
heeft nix met Topix te maken. als je bij google "op" intikt wordt het ook gefilterd
Resultaten 1 - 10 van circa 233,000. Zoekbewerking duurde 0.08 seconden.
hehe, minder resultaten in minder tijd
hehe, minder resultaten in minder tijd
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1