Toon posts:

Secundaire HD wordt opeens niet meer herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een beetje vreemd probleem.

In mijn systeem heb ik een bracket voor een verwisselbare schijf (secundair) zitten. Ik wissel daarmee mijn Seagat U-series 40gig en mijn Maxor Diamondmax 30gig. Als vaste primaire schijf hen ik een Seagate U-series 20gig. Dit heeft altijd prima gewerkt.

Nou zat ik vanmorgen wat in Word te werken. Heb toen mijn pc uitgezet en vanmiddag weer aangedaan, maar toen werd mijn secundaire schijf niet meer herkend. Of ik nou de maxtor of seagate neem, het maakt niks uit. Ik heb alle kabels ook al na gelopen en zelfs ook al een nieuwe kabel gebruikt. Ook niks!! Het vreemde is ook dat er qua software ook helemaal niks is veranderd!

Iemand?! :'(

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-04 14:41

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Hang 1 van die 2 schijven eens aan je systeem, maar dan zonder die bracket, maar wel op dezelde plek (secondairy master waarsch.?)

Misschien is je bracket stuk

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 februari 2002 22:41 schreef dreeke het volgende:
Hang 1 van die 2 schijven eens aan je systeem, maar dan zonder die bracket, maar wel op dezelde plek (secondairy master waarsch.?)

Misschien is je bracket stuk
Nope, doet ook noks

Verwijderd

Andere controller proberen.