Toon posts:

Hollywood+ als volwaardige tv-out?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier en REALMagic Hollywood+ kaartje gevonden (van mijn pa) en ik zie datter een tv-out op zit. Nou vraag ik mij af; is deze te gebruiken om mijn bureaublad en spelletjes op mijn tv weer te geven. Of slechts om video'tjes af te spelen. Bestaan hier evt door anderen gemaakt programma's voor?

bvd

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00
Ik krijg er alleen dvd en mpeg bestanden door heen

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik ook, daar gebruik ik dat DVD Station voor dat er bij zat. Maar ik hoop dat die tv-out als volwaardige tv-out te gebruiken is... :9

Verwijderd

er is een programmatje wat ook divx films via die tv-out kan laten gaan, maar meer zul je er echt niet meer kunnen. Is het kaartje niet voor gemaakt.

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:09

Acid_Burn

uhuh

Tis dus niet mogelijk om deze als volwaardige TV out te gebruiken. Daar is ie inderdaad niet voor ontworpen. De enige manier zou zijn om je desktop realtime in MPG1 of MPG2 te encoden en uit te sturen via je H+.. dat zie ik dus niet gebeuren :)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:21

Yucko

One clown to rule them all !

Idd, zoals meerder al hebben gezegd, niet mogelijk.

Alleen mpeg (en dus divx) kan je naar buiten sturen. Jammer maar helaas. Is natuurlijk ideaal om idd je divx op tv te kijken. Kwalitatief zeer goede tv-out.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:09

Acid_Burn

uhuh

H+ ondersteund geen DivX.. er is wel een programmaatje dat DivX kan afspelen en de beelden in de framebuffer van de H+ zet. Dit werkt overigens niet bij alle H+/Dxr3 kaartjes, hiervoor moet je een bepaalde revisie hebben van de kaart voor zover ik weet

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Verwijderd

Topicstarter
Okee, nou ja jammer. Het viel te proberen. Bedankt voor de reacties.

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:53

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Op zondag 10 februari 2002 18:54 schreef JaJoah het volgende:
Idd, zoals meerder al hebben gezegd, niet mogelijk.

Alleen mpeg (en dus divx) kan je naar buiten sturen. Jammer maar helaas. Is natuurlijk ideaal om idd je divx op tv te kijken. Kwalitatief zeer goede tv-out.
DivX??? Dat is me met die kaart nog nooit gelukt (ook niet geprobeerd trouwens)...

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:21

Yucko

One clown to rule them all !

Op zondag 10 februari 2002 18:59 schreef Niep het volgende:

[..]

DivX??? Dat is me met die kaart nog nooit gelukt (ook niet geprobeerd trouwens)...
Moet je DivXPlus ff voor downloaden. Is een programma wat gewoon de beelden in de framebuffer van je kaart plaatst (idd, jij hebt helemaal gelijk Acid-Burn). Je moet idd wel een bepaalde revisie van de kaart hebben. Ikzelf heb hier ook een DXR3, en die doet het perfecto.

Let wel: de kaart neemt dus niet het daadwerkelijke decoden voor zijn rekening. Dat doet nog altijd je CPU. Dus je moet niet denken dat je dan een DivX op je P1 233 kan afspelen :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Ik heb ook zitten spelen met DivX op dat ding, en als ik het goed heb werkt het alleen in windows 2000.... (dus ik kan het nu niet meer gebruikne :{)

Verwijderd

Topicstarter
Het enige wat mij wat betreft DivX is gelukt is het converteren naar .mpeg. (met TMPGEnc) En het vervolgens afspelen met DVD Station. Werkt prima, maar je moet wel kwalitatief hoge instellingen invoeren bij het converteren, anders ziet het er niet uit. :r

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

werkt dat alleen met de H+ ? of kan het met veel geluk ook op de cinemaster worden losgelaten ?

en indien alleen op H+, Id de DXR3-revisie dan de enige ? Kan je die nog kopen of ....

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

Verwijderd

Topicstarter
Hmz, kheb ff gezocht, maar hoe ga ik divx'jes direct met die kaart afspelen??

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 22:13
Zoek idd even op Hollywood+ en je vind het programma'tje. Daar staat ook wel ergens bij hoe het werkt.
Het prog. werkt NIET onder winXP.

Verwijderd

Topicstarter
Dan is het duz ook gelijk nutteloos voor mij... |:(
Pagina: 1