[SB2 ISA]XP hertkent m'n SB 2 Pro ISA niet

Pagina: 1
Acties:

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Kheb vandaag XP prof geinstalleerd, maar om de een of andere vage reden ziet hij m'n geluidskaart: een soundblaster 2 pro isa niet. In win98/95 deed hij het altijd, maar volgens mij ziet xp helemaal niet dat hij i'n m'n systeem zit. Iemand een idee wat hier aan te doen?

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Nieuwe kaart kopen? Ik denk dat het gewoon niet meer ondersteund wordt onder XP...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op de creative site staat dat de drivers staat dat de drivers voor mijn kaart gewoon in XP zelf zouden moeten zitten. Ik neem aan dat XP nog wel ISA ondersteunt dus dat kan het ook niet zijn

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 11:16

Tuinhark

Retro

SlinkingAnt: Ik neem aan dat XP nog wel ISA ondersteunt dus dat kan het ook niet zijn

IMHO gaat dat niet helemaal op. Toen ik laatst W2K over W98 heen installeerde gaf de setup leuk aan dat de ISA netwerkkaart niet meer werd ondersteund. W2K drivers bleken ook niet te bestaan voor die kaart. 't Lijkt me daarom helemaal niet raar dat XP je ISA geluidskaart niet langer ondersteunt.

:Y)

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:09
Op zondag 10 februari 2002 22:03 schreef Tuinhark het volgende:
SlinkingAnt: Ik neem aan dat XP nog wel ISA ondersteunt dus dat kan het ook niet zijn

IMHO gaat dat niet helemaal op. Toen ik laatst W2K over W98 heen installeerde gaf de setup leuk aan dat de ISA netwerkkaart niet meer werd ondersteund. W2K drivers bleken ook niet te bestaan voor die kaart. 't Lijkt me daarom helemaal niet raar dat XP je ISA geluidskaart niet langer ondersteunt.

:Y)
IMHO zie jij het verkeerd... ISA wordt nog volledig ondersteund, alleen de hardware die erin zit niet. dat is een wereld van verschil.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
mijn isa AWE32 werkt ook perfect
na installatie van windows xp er in geprikt
werd meteen herkend en geinstalleerd ( automatisch ) en werkte ook meteen zonder enige reboot
Pagina: 1