Toon posts:

vasthangen met kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het nou 1 dag en ik vraag me af of dit normaal is
ik heb een celeron 533, 64 intern,wel niet de nieuwste 2 jaar oud.
hij doet het gewoon opeens niet meer en alles weg, dan rest mij de reset knop, hier had ik eergisteren geen last van
verder is hij wel snel ofzo top nu 350 kb/s
@home

Verwijderd

En jij vraagt waarom die plotseling vastloopt? Kan van alles zijn ... mensen die je machine op afstand aanvallen, oude (en instabiele) versies van netwerk drivers en dergelijke ....

Installeer de AtGuard firewall van Norton (toch? heeft iemand een URL-uhtjuh?) om de eerste reeks problemen te voorkomen, upgrade je TCP/IP spullen van je OS, installeer de nieuwste versie van de drivers van je netwerkkaart en hoop dat het dan allemaal okay is :) Succes!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Idd, zorg voor nieuwe drivers voor je netwerkkaart en gebruik een vuurmuur... mocht dat niet helpen, haal je netwerkkaart eruit en probeer een andere, mocht DAT niet helpen dan is het dus iets anders... ;)

Verwijderd

Topicstarter
de drivers waren niet eens van de kaart zelf, dus die heb ik maar gepakt, en een vuurmuur draait al, maar hij is nog niet gestopt voorlopig :)
en dat is al een paar uur :)
dus voorlopig thnx

Verwijderd

Topicstarter
nou ok hij doet het weer niet, en dat terwijl ik de @home kabel eruit heb, en de nieuwe driver erbij zit, nog meer tips??
kan het aan trage HD liggen ?? of aan oud ram ?? hij loopt sowieso traag s'avonds, ook al voor kabel, zelfs met meer dar 90 % systeem bronnen ????????

Verwijderd

Lijkt me meer een vraagje voor de OS rubriek, want ik zie hier niets Internet specifieks meer aan.

• jubeth
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 14:06

jubeth

%^)

My god, first remove ALL those firewalls en virus checkers. They won't help you.

Verwijderd

Celeron 533, 2 jaar oud???
Pagina: 1