ik weet zo niet wat ik er mee aan moet maar ...
ik heb voor et eerst mijn eigen pc'tje gebouwd na een heleboel opstart en instel problemen , liep ie begin december voor et eerst stabiel .
dit was met een duron 1000 , maar na 2 dagen wilde ie helemaal nix meer doen ik zoeken en zoeken en bleek toch dat na 2 dagen mn duron was overleden
oorzaak : onbekend
dus meteen maar een stap je hoger een TB 1200 hardstikke mooi !
maar na heel wat gelezen hebben en gezocht te hebben want ik wilde van mijn TT dragon orb lawaai af , een Kanie Hedgehoge met een 80 mm enermax regelbare fan erop gebouwd gisteravond , opstarten , oe wat stil en wat koel !!
maar wat stinkt er toch zo
dat was dus mijn 1200 !
bleek dat de klem die bij de heatsink zit niet zo goed is dat ie het blok op de core trekt
en ik had nog wel silver ertussen gedaan en de spacer weggelaten !
dus ik zit nu met mn oude compaqje even een nieuwe processor te zoeken !
ik heb voor et eerst mijn eigen pc'tje gebouwd na een heleboel opstart en instel problemen , liep ie begin december voor et eerst stabiel .
dit was met een duron 1000 , maar na 2 dagen wilde ie helemaal nix meer doen ik zoeken en zoeken en bleek toch dat na 2 dagen mn duron was overleden
oorzaak : onbekend
dus meteen maar een stap je hoger een TB 1200 hardstikke mooi !
maar na heel wat gelezen hebben en gezocht te hebben want ik wilde van mijn TT dragon orb lawaai af , een Kanie Hedgehoge met een 80 mm enermax regelbare fan erop gebouwd gisteravond , opstarten , oe wat stil en wat koel !!
maar wat stinkt er toch zo
dat was dus mijn 1200 !
bleek dat de klem die bij de heatsink zit niet zo goed is dat ie het blok op de core trekt
en ik had nog wel silver ertussen gedaan en de spacer weggelaten !
dus ik zit nu met mn oude compaqje even een nieuwe processor te zoeken !
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!