Toon posts:

lage score 3dmark2k1 game 4 (nature)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn score gecompared met iemand die exact dezelfde pc en settings heeft.

Bij game 1, 2 en 3 zijn de fps ongeveer gelijk, maar bij game 4 schieten de fps omlaag, waardoor mijn uiteindelijke score ook een stuk daalt.

zie screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/c.n/3dmark-laag.JPG

Weet iemand hoe dit kan? ik heb al met search gezocht, maar er staat hier nog niks over. ik heb ook al andere drivers geprobeerd (ik gebruik nu 27.20), maar kan echt geen oplossing vinden! Ook prutsen met de BIOS settings geven geen verbetering. (CAS Latency, AGP AptureSize, etc..) Het gekkie is dat game 1, 2 en 3 gewoon normaal draaien, zoals iedereen met dezelfde systeem.

Zelf denk ik dat ik niet genoeg geheugen heb (256 mb PC2100 DDR) ik gebruik ook WinXP.

mijn systeempie:
-amd athlon xp 1700 (fsb 133)
-256 mb pc2100 ddr
-msi k7t 266 pro2 mobo
-MSI ge-force 3 ti 200 (pro-D) Core @ 210 en MEM @ 450

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Tnx

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Heb je vsync uitstaan bij Direct3d? Zo ja, waar staat de prerender limit (render ahead limit) op (control panel)? Probeer die eens op 3 of zelfs 5 te zetten. Ik heb eens met een GF3 getest op 1 en 3 en het verschil was 50%! Dwz. op 1 haalde ie nog geen 30 en op 3 al bijna 40! Dit geldt idd. alleen voor de nature demo.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het even getest met die prerender limit changes.

Op 'no more than' 1. Niet meer dan 22 fps
Op 'no more than' 3. niet meer dan 30 fps
Op 'no more than' 5. hetzelfde
Als ik hem hoger dan 5 zet begint het beeld in nature helemaal te schokken en varieren de fps van 15 tot 49 om de seconde. Dus het shokt helemaal.

Ik zit nu steeds meer te denken aan een driver probleem. Met detonator 27.42 haal ik niet meer dan 22 fps in in nature, met prerender op 3!
Misschien werkt de MSI gf3ti200 Pro-D niet goed met die winxp detonator 23.11 ?

V-sync stond btw op Always Off :)